Dag lieve mensen,morgen heb ik een afspraak bij de arbo,zit nu al weken thuis vanwege psychische klachten waarvoor ik al hulp heb en ga krijgen nu ben ik dus nerveus oMdat ik bang ben dat ik van hun moet werken maar dat trek ik echt niet,wat is wijsheid?
Eerlijk zijn? Je krijgt hulp, het zal verbeteren, maar je bent er nu nog niet aan toe om te gaan werken? Ik neem aan dat ze dit wel begrijpen? Eventueel kun je wat uitleggen over de psychische klachten die je hebt en wat voor hulp je krijgt.
Ik kan me je angst goed voorstellen. Wat is wijsheid? Eerlijk en open zijn. Een arbo arts heeft er ook niks aan als hij je te veel laat doen en je moet uiteindelijk weer een stap terug doen. Handel de zaken stap voor stap af. Eerst het gesprek. Dan afwachten wat de reactie van de arbo is. Is die reeël dan is er niks aan de hand en hoef je je geen zorgen te maken. Pas als blijkt dat zij dingen willen die je niet ziet zitten, ga je daar mee aan de slag. Zo kun je altijd een second opinion aanvragen. T klinkt lekker makkelijk hè? Ik weet dat het makkelijk gezegt dan gedaan is.
word ik net gebeld door de arbo dat die man ziek is! Nu kan ik pas 21 januari terecht...nu moet ik er met mn baas uit zien te komen, nou eerst nog even wakker worden en dan ga ik wel bellen...het UWV zal een dezeer dagen ook wel weer aan de tel hangen Thanx voor de reacties...