Hai meiden, net als jullie ben ik heel blij dat ik zwanger ben (geraakt) Heb vorige maand een mk gehad en deze zwangerschap voelt een stuk beter. Nu maar hopen dat t ook zo is. Ik heb mij in elk geval aangemeld bij moeders voor moeders. Ze zij zo blij met je.. ik kreeg al leuke reactie op het Zwanger worden forum, er zijn meiden die er erg blij mee zijn dat t er is. Ik ben er via via achter gekomen hoe t precies werkt en wat je nu precies doet maar je kan een ander, iemand die dus niet zo snel of niet zwanger kan raken.. helpen zwanger te raken. Ik maak dus ff reclame maare.. kleine moeite heel groot gebaar! En je krijgt er ook nog leuke cadeaus voor! Dusse ik zou zeggen... doen Groetjes
Gefeliciteerd! Ik ga ook zeker mee doen. Heb zelf ook aardig wat Pregnyl weggespoten dus hopelijk kan ik het dan terug verdienen.
Ook hier eentje die pregnyl heeft gespoten meerdere keren! Ik doe dan ook uiteraard mee!! Pregnyl is een medicijn die zorgt dat je een eisprong krijgt. Wordt dus gebruikt voor meiden die met een vruchtbaarheidsbehandeling bezig zijn! HEEL BELANGRIJK DUS! En natuurlijk: gefeliciteerd! Smak
Hoi hoi, Ik heb me ook opgegeven bij Moeders voor Moeders. A.s. woensdag komt er een dame bij me langs die me alles gaat vertellen over Moeders voor Moeders. Ik vind dit ook heel belangerijk en het idd een hele kleine moeite om te doen. Liefs D.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.Ik heb bij mijn zwangerschap niet mee gedaan met moeders voor moeders, maar ben dat bij een 2e zwangerschap zeker wel van plan, het is een kleine moeite maar een groot gebaar