eisprong bloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door trotsema, 24 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag opeens bloed bij het afvegen. Ik heb vandaag een verhoging in mijn temperatuur dus ik heb mijn eisprong gehad. van het weekend liep ik leeg waterige wil spul, pijnlijke borsten en buikpijn. Ik heb vrijdag nog geklust en daarna niet meer. Mijn zoontje lag in het ziekenhuis en ik was daar ook. Nu heb ik opeens buikpijn en veel last van mijn emoties en een beetje bloed. Snap daar niks van! word af en toe moe van mij lichaam😩

2. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Vervelend he al die kwaaltjes en onzekerheden. Zwanger worden is nog niet zo vanzelfsprekend helaas! Wie weet was je op tijd met klussen, kan! Succes en sterkte met je zoontje.

3. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk inderdaad dat het van je eisprong is. Waarom wordt je er moe van? Klinkt allemaal hartstikke duidelijk :)

4. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben opeens ongesteld geworden. Zou het door de stress komen? wel al een half jaar geen bloeding gehad. is wel duidelijker met bloeding😉

5. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh haha kan ook nog! Tenzij het veel minder Is dan normaal. Dan kan het volgens mij nog steeds wel een ovulatiebloeding zijn

6. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Ik had deze maand een veegje bloed en dat was duidelijk mijn eisprong! Daarna dik slijm (cervix slijm noemen ze dat geloof ik) en steken duidelijk teken van je eisprong. Maar het bloedverlies was echt maar 1 veegje is het meer dan waarschijnlijk je menstruatie. Maar zo te lezen was dat het ook. Succes

7. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het reageren maar het is echt een lichte ongesteldheid😕

Deel Deze Pagina