misschien domme vraag hoor panty/kousen

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Ik had ze ook voor mijn trouwdag gekocht, maar ben ze daarna wel blijven dragen, vind het een stuk beter zitten dan een panty moet ik zeggen en heb je niet nog meer stof rond je buik.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb ze ook wel veel gebruikt. Ik kocht ze gewoon van Schlecker.

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik draag altijd een string over mijn panty heen, nooit meer hijsen of afzakproblemen, je krijgt dan in mijn geval string, panty string...en als je een zwarte string over een zwarte panty heen doet mocht je een x je beentjes iets verder uit elkaar doen dan zien ze niets ;)

Succes!!

Liefs Pien

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik vind de stof juist wel relaxed aan een panty vast..ik trek dat hoger op tot aan mn bh rand en dat werkt echt een rolletje weg ;)

Scheelt toch weer een spandex corset aan te schaffen hahaha

Liefs Pien

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook pantykousen met zo'n 'plakrandje' voor je bovenbeen. In een gewone panty trek ik zo snel ladders door dat gesjor wanneer je bijv. naar de wc gaat.

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Die kan je gewoon bij de hema enzo halen hoor die kousen hahaha.
    Je hebt ze met een soort kleefband, dat ze aan je huid zitten geplakt maar ook met jarretels.
    Ik heb ze zelf ook en zitten lekker

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Meestal draag ik een string over mijn panty tegen het afzakken,maar als ik een wat strakker jurkje draag dan heb ik van die kousen aan ja....anders zie je een plopje aan de zijkanten van die panty,en het tekent teveel af vindt ik.

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik draag ze regelmatig, zit geweldig. Heb duurdere van bv Oroblu maar ook van bij de hema enz. De duurdere hebben een iets mooiere kleur vind ik, maar ze blijven allemaal goed zitten.

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier ook een fan, ik koop ze gewoon bij de Hema.
    Heb ook Oroblu gehad, vond dat niet persé een betere / fijnere kwaliteit overigens.
    Nee, voor mij geen panty's meer hoor!
    (ohja en jarretels vind ik dan weer niks, ben altijd bang dat die los springen als je bukt ofzo).

10. Chai

Chai Niet meer actief

Het doet me eerder aan een omatje van 80 denken dan aan de hoeren eerlijk gezegt.
    Ik vind het altijd geen gezicht als die oudjes gaan zitten zie je die dingen zo lekker afgeknelt om hun been zitten.

11. Iefie

Iefie Niet meer actief

hahaha..volgens mij zijn dat gewoon kniekousen en niet de 'hold ups' die TS (Plurkie) bedoelt ;)
    Hold ups vind ik zelf namelijk best sexy, maar echt praktisch...nee..Liep een keer door de stad in mijn mooie jurkje met van die hold ups toen ik een zo floep van m'n been voelde zakken..echt genant..was met geen mogelijkheid meer vast te krijgen. Tip om de plakrand weer te laten 'plakken' (hoorde ik pas later natuurlijk) is met een beetje afwasmiddel de plakrand te ontvetten. Je huid is namelijk altijd iets vettig en gebruik daarom als je hold ups draagt zeker geen bodylotion (hoorde ik ook pas later natuurlijk)..
    Verder...mooi voor in de slaapkamer, maar voor de rest doe mij maar die panty's die je tot je oksels omhoog moet trekken :D

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Bij mij zakken die krengen ook af. Ik gebruik ze dus niet meer...

Idd panty met een string erover:)

13. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Heerlijk die kousen! Ik heb lange benen en panty's zijn altijd te kort. En als er 1 een ladder zit trek je een nieuw pakje open, voor een nieuwe, heb je daarna weer een reserve. En ik (en mijn man!) vind ze ook heel mooi!

Deel Deze Pagina