overdag wel slapen 's nachts niet

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Fleur1, Sep 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Hallo dames,
    Ja ja we kunnen weer gaan vragen :) .
    Het is wel druk maar heb even de tijd eindelijk.
    Maar ik zit met het volgende Roos slaapt overdag goed in haar bedje en amper in de box of benden.
    Maar het eerste deel van de nacht wilt ze dus echt niet slapen in haar wiegje wel als ik haar vast heb ofzo dan is ze zo weg maar ze raakt helemaal overstuur als ik er na de eerste fles in bed leg.
    Hebben meer van jullie dat probleem of probleem gehadf en hoe gaan jullie daar me om want het is wel vermoeind zo.

Liefs Fleur

2. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Ik denk dat je geduld moet hebben. De eerste 12 (of iets meer of minder) weken kunnen ze een heel ander ritme hebben dan wij. Vaak hebben ze het ritme dat ze in de buik ook hadden. Geleidelijk beginnen ze te snappen dat je 's nachts moet slapen. Maak je er (nu) niet te druk om, accepteer het gewoon en als het na een week of 12 nog steeds zo is, begin dan gewoon geleidelijk met aanleren van een ritme. Ik heb het ook gehad en was de wanhoop nabij (verlof voorbij, weer werken, hoe moet dat dan als ze niet slaapt?) en het was gek genoeg ineens voorbij. Neem haar lekker bij je als ze huilt en leg haar in bed als ze moe is. Je kunt haar nu echt nog niet verwennen. Probeer zelf ook wat te slapen als ze overdag wel slaapt. Dat scheelt weer in de vermoeidheid 's avonds.
    Het komt echt goed! Succes.

Share This Page