wij willen heel graag een 2de kindje. maar wij zitten een beetje met een dilema. we wonen in een appartement met offecieel 3 slaapkamers, maar 1 slaapkamer zit aan de woonkamer vast en die is half open daar hebben we de eettafel staan enzo. wij willen eigelijk wel de eettafel behouden omdat wij het gewoon gezellig vinden vooral met kinderen om daar aan te eten. en de eettafel in de woonkamer is geen opzie. wat zouden jullie doen de eetafel weg halen en daar gaan slapen. of zouden jullie michien nog een paar jaar wachten. alvast bedankt voor de reactie's liefs
Hoi Diane. Je kunt het kindje toch het eerste half jaar op je kamer eigen kamer houden, en later met z'n tweetjes op 1 kamer? Ik ken 3 gezinnen bij wie dat ook zo is gegaan, en dat gaat hartstikke goed en de kinderen vinden het ook heel leuk om samen te slapen.
dat hebben we bij ons zoontje gedaan,de eerste week op onze eigen kamer maar mijn man deed geen oog dicht die word van elk zuchtje wakker. en de kamer waar ons zoontje nou slaapt is te klein voor 2 kindje er kan net een ledikant in en een commode en een 1 deurs kleding kast en dan staan hij al vol. dus dat is ook geen opsie.
lastig, lastig, lastig.........eettafel of een kindje Ikzelf zou er niet zoveel waarde aan hechten om een aparte eettafelkamer te hebben en zou er lekker een slaapkamer van maken
Je moet natuurlijk nog wel ergens ruimte hebben om te eten... En als het halfopen is, kan je dan gewoon 'leven' in de woonkamer of moet je dan erg stil zijn als er een kindje ligt?
Ik neem aan dat verhuizen geen optie is als ik dit zo lees.. Tsjah ik zou het ook heel moeilijk vinden.. zou leuk zijn als je een tweepersoonsbed en een eettafel kon combineren he!
En als het halfopen is, kan je dan gewoon 'leven' in de woonkamer of moet je dan erg stil zijn als er een kindje ligt? mijn man en ik gaan daar dan slapen dus dat is geen plobleem. zou leuk zijn als je een tweepersoonsbed en een eettafel kon combineren he! ja dat zal wel leuk zijn . dan zijn we gelijk van ons plobleem af. enb verhuizen zit er voorlopig niet in nee we zijn heel veel aan hjet reageren op huurhuizen maar dat kan nog wel 5 jaar duren. en een koopwoning zit er ook niet in want ik werk maar 2,5 dag per week en de huizen zijn hier vrij duur.
Ik zou de eettafel er uithalen en daar jullie slaapkamer vanmaken! Zodra er bij ons een kleine komt, slaapt hij/zij ook eerst bij ons op de slaapkamer, omdat wij vrijwel maar één slaapkamer hebben en inderdaad wat je zegt, huurhuizen daar moet je hier ook 5 jaar op wachten. Of wij maken van onze slaapkamer 2 kleine slaapkamers, aangezien hij redelijk groot is. Als je creatief bent, dan kun je veel bedenken meid!
Tja, als ik eerlijk ben..zou ik daar niet eens over nadenken. Ik bedoel, een 2e kindje(als je dat echt wil) iets meer doorslag geven als waar straks te eten
ja in eerste instatie hadden we ook zoiets van we willen heel graag een 2de kindje dus we gaan ervoor. maar de volgende dag begon me man toch te twijfelen over de woning, waar we met de eettafel heen moet. dus zei ook al we kunnen toch aan de salon tafel eten en dan de tv uit. kan ook gezellig zijn . dus denk dat we er maar gewoon voor moeten gaan. hij zei ook al ik wil het wel heel graag. dus hij ging het ff laten bezinken. want inprinciepe als je dat zo schrijft kunnen we makkelijk aan de salon tafel eten. maarja de woonkamer word natuurlijk ook een stukje kleiner want je mist dan toch die hele bijkamer. maar goed je moet er wat voor over hebben . ik ben nou op de helft van mijn pil kan ik zo stoppen of moet ik eerst maar de strip afmaken en dan stoppen?
Ik heb altijd gehoord dat eerst strip afmaken het beste is En ik stuur je even een PB-tje, wij dachten namelijk ook geen huis te kunnen kopen maar er zijn wat hulpjes van de overheid, dus wie weet heb je daar wat aan?