Als je thuis een positieve zwangerschapstest hebt, moet je dan de huisarts bellen? Of kan je gewoon rechtstreeks contact opnemen met de verloskundige? Zo ja wanneer doe je dit dan? Na hoeveel weken zwangerschap? Ik heb hier niet zoveel verstand van. Wel een nadeel dat ik zelf in het ziekenhuis werk en daar ook de verloskundigenpraktijk in zit..
Je kan direct naar de vk bellen. Je kan ook een andere vk kiezen dan die bij jou in het ziekenhuis toch? Daar ben je vrij in.
Dank je. Ik zou alleen niet weten waar ik anders terecht zou moeten.. Dan zou het buiten mijn woonplaats moeten en dat lijkt me ook niet ideaal..
Zit er maar 1 in jouw woonplaats dan? Als er al een ziekenhuis in je woonplaats staat zal het vast geen kleine plaats zijn, dus dan heb je kans dat er wel meerdere vk praktijken zijn. Even googlen misschien? Maarre .. gefeliciteerd trouwens Had ik net nog niet gezegd!
Ben je zwanger Misz? Ik dacht dat je zelf kon bellen en dat de afspraak zo rond de 8 weken gemaakt wordt.
Het is ook nog niet helemaal zeker, want mijn testen zijn nog heel licht positief dus het kan nog verkeerd gaan.. Ik zal even googelen.. Nog 1 ding als ik dit weekend bijvoorbeeld een veel duidelijkere test heb moet ik dan gelijk de verloskundige bellen? Bedankt voor de informatie vast en succes met zwanger worden
Ik duim voor je voor een dikke positest! En je kunt gelijk bellen, maar de afspraak wordt ongeveer gemaakt als je dan 8 weken zwanger bent. Dat heb ik laatst gelezen bij het topic vraag het de verloskundige. Misschien kun je daar even kijken. Succes!
Dank jullie wel. Helaas toch alleen verloskundigen in het ziekenhuis. Dan moet ik maar een beetje stiekem doen
draemer ik woon in velp gld ongeveer 17000 inwoners en wij hebben ook maar 1 verloskundige praktijk hoor. misz. ik hoop voor je een dikke posi test ik dan gelijk bellen naar vk hoor dan kun je met een week of 8 terecht voor een in take
wanneer wil je weer gaan testen misz81? Licht positief kan opeens knallend worden hoor de volgende keer, super spannend voor je! Niemand hoeft het toch te weten in het ziekenhuis, gewoon een beetje stiekem, vermomming, grote zonnebril,hoed op Bij ons op de website van de vk staat dat je vanaf 6 weken mag bellen voor een afspraak die dan rond de 8 a 9 weken zal plaats vinden. Sommige vinden het ook geen probleem als je in week 4 al belt, alleen moet je dan gewoon langer wachten tot je afspraak daadwerkelijk plaats vind. Succes met testen, hoop dat je zwanger bent1
Moet zelfs naar een andere plaats, omdat hier er zelfs geen 1 zit Maar hoop op een super posi test voor je misz
Spannend nog een paar dagen wachten dan, vind eht wel knap van je hoor, overtijd en nog niet testen! Nou ik duim voor je en kom zeker ff checken vrijdag of zaterdag of je al getest hebt, en dan hoop ik roze te zien natuurlijk!
Haha herkenbaar hoor. Ik werk ook in het ziekenhuis en moest naar de gyn in datzelfde ziekenhuis. Dus sloop via allerlei omwegen naar de gyn en was steeds bang dat ik 'gesnapt' zou worden. Is gelukkig niet gebeurt!