@Devy, wat voor klachten had jou dochter dan allemaal? Zit het bij jullie in de familie? Ik hoop eerlijk gezegd dat er iets uitkomt, want dan kun je er tenminste wat mee en kan je verder. Anders is het nog steeds gissen waar al die klachten nou vandaan komen.
Ik zou zeer zeker een verwijzing voor KA vragen. Had jij niet ook slaapproblemen met je zoontje? Kan mij iets ervan herinneren in het topic over melatoline. Mijn ervaringen met een dermatoloog is dat zij vaak niet naar de oorzaak zoeken en alleen aan symptoombestrijding doen.
Wat goed van jullie grote man met het prikken! En ook goed dat je gelijk vandaag nog erachteraan kon gaan hoor! Ik hoopte toen ook dat er wat uitkwam, zo kan je er zelf tenminste aan werken! Nu dus even geduld op de uitslag... Hadden ze al gezegd hoe lang het zou duren? (hier duurde het namelijk 4 weken...)
Echt afdwingen hoor, het is niet 100% betrouwbaar, maar als het iets aangeeft dan zit er wel degelijk iets, en dan kan je er wat mee Bij Quinn is toen hij 8 maanden was ook een bloedtest gedaan, kwam kma en kippe ei allegie uit, he he, eindelijk iets waar mee we wat kunnen. Hij werd een ander kind, heerlijk, goed we zijn er nog steeds niet hoor, maar dat is een heel ander verhaal. Het is jullie kind, jullie zien jullie kind 24 uur perdag, een arts niet! Sommige artsen begrijpen dat niet, en jullie weten immers dat er iets aan scheeld!! Missy zuilen, zijn de neusamandelen ook al verwijderd trouwens, dat heeft hier ook enorm geholpen, aangezien dat ook met elkaar in verbinding staat met de oortjes
Laura heeft vorig jaar 8 maanden lang gehoest!! Ik werd er gek van, ook aanvallen snachts etc. Wij dachten zelf aan asthma! Wij naar de kinderlongarts! Maar die kon niets vinden. Dus dacht zij aan allergien! Ook onze huisarts wilde niet testen. Toen is het een tijdje minder geweest. En begin dit jaat begon ze weer! Dus toen ben ik gaan eisen op een allergie test! Die hebben ze gedaan, en daaruit bleek dat ze geen allergien heeft! Ik moet wel toegeven dat het hoesten sindsdien veel minder is. Ze hoest alleen nog als ze wakker wordt en maar 2 keer! Ze heeft waarschijnlijk gewoon gevoelige luchtwegen!
@MissyZuilen Kyra sliep heel slecht en heeft last van eczeem dat maar niet overging ook al smeerden we haar elke dag meerdere malen in met hormoonzalf en vaseline. En aangezien mijn zussen en ik heel erg allergisch aangelegd zijn, en ook in onze verdere familie veel allergieën voorkomen evenals in mijn mans familie hadden wij wel een heel sterk vermoeden. Ik heb het geluk dat Kyra nu bij de kinderarts onder behandeling is die mij vanaf mijn geboorte behandeld heeft dus zij is nu in zeer vertrouwde en capabele handen. Ze heeft nu IgE remmers (singulair) die normaal gesproken gegeven worden bij slecht behandelbare astmatische aandoeningen. Maar omdat ze de allergie remmen heeft Kyra er veel baat bij.
@Ikke1981, ja neusamandelen zijn tegelijkertijd verwijderd met het plaatsen vd buisjes. Maakt hier dus nog geen verschil behalve dattie iets minder een loopneus heeft dan voorheen. @Minimuisje, het is via zo'n prikformulier gegaan bij de HA. Dus uitslag is er volgende week zeiden ze.. Waarom bij jullie 4 weken dan? @Devy, jeetje zit dus echt veel bij jullie in de familie. Bij ons is het dan mijn man (al moet ik zeggen dat ik ook wat gevoelig reageer bij sommige dingen/stof etc) en mijn zusje. Verder mijn vaderskant allemaal astma of bronchitus etc.. Dus snap ook niet waarom nooit de vk of cb hebben gezegd dat wij andere voeding nodig hadden voor mijn zoontje..
Hier werd het bloed toen op een kweek gezet 4 weken. De reden ervan?? Geen idee... Dat ging via de kinderarts...! Hopelijk voor jullie snel een beetje duidelijkheid!