misschien een aparte vraag!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vruchtje24, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Mijn gyn vertelde dat 10 minuten blijven liggen meer dan genoeg is ...
    Het vocht wat er dan nog uitkomt zijn NIET de zwemmertjes , maar het vocht waar ze in zaten voor het in jou vagina terecht kwam ;)
    Na 10 minuten zijn de zwemmertjes al lang en breed richting baarmoedermond gezwommen om daar lekker een plekje te zoeken in het baarmoederhals slijm .
    Daar wachten ze dan tot het eitje op springen staat ...

Groetjes Joyce

2. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Wij doen het eigenlijk altijd saai savonds in bed dus ik ga lekker slapen na de daad. De volgende ochtend loopt er dan wel vocht uit dus dan is het altijd benen bij elkaar houden en schuifelen naar de wc haha wat erg toch he! ik vind het wel erg dat het er soms uitglijdt als mijn vriend eruit gaat het schijnt niet veel uit te maken met kansen op zwanger raken maar ja je wilt toch het liefste alles erin... en het geeft zo'n rommeltje ;)

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    haha Denise, wat beeld je het mooi uit!

Ik blij braaf nog even liggen, nee heb je, ja kun je krijgen hihi handdoekje erbij en lekker ontspannen (idd, mannetje brengt dan nog wat te drinken....;))
    wel vloei ik de volgende dag dan nog na, ook de hele dag door! dat daar nog geen oplossing voor bestaat (inlegkruisjes kan ik niet tegen).

maar we hebben het er allemaal voor over natuurlijk! we hebben er hier gewoon dikke lol om ;)

4. Niet meer actief

Oplossing: wasknijpertje erop? ;)

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    auwie hihihi

6. Niet meer actief

...en dan had ik die optie van 't nietapparaat nog niet eens genoemd!

7. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    :pale: nietjes? wasknijpers? 8-[ :-k :-s

8. Niet meer actief

Ja, hey: alles beter dan secondelijm, toch?

9. Niet meer actief

Ik ga altijd erna plassen (vanwege het gevaar van een blaasontsteking bij mij) en was binnen no time zwanger dus het ligt niet aan gaan staan of blijven liggen :p SUCCES!

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nietjes.....wasknijpers..... secondenlijm..... hmmm.... hadden we het nog over zwanger worden of zitten we in de wekelijkse knutselclub?! wat gaan we maken? een placemat met ' voorjaarsdingen'? hihi

oh ja... enneh: Ducktape

;)

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    dubbelzijdigplakband

12. Niet meer actief

Ik als handvaardigheidsdocent vind 't niet kunnen dat mensen de draak steken met deze creatieve ontwikkelingsmaterialen!

Knutselen is een hele serieuze zaak, er zijn mensen bij wie bovenstaande, zogenaamd 'lollige' opmerkingen hard aan kunnen komen!

Ik vind de term klussen al op het randje gefietst, maar respecteer a.u.b. de knutselaars onder ons!

13. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Nagellijm... dit laat na verloop van tijd los van de huid dus "muisje" weer klaar voor hergebruik hihihi

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    =D> \:D/

en voor Heidi: Sorry, we hadden niet zo de draak mogen steken met de toch al zeer ondergewaardeerde knutselmaterialen. Deze hebben al zo'n minderwaardigheids issue, we zullen ze niet meer zo pesten

oh oh: paperclip

15. Niet meer actief

Ik neem aan dat dit een ongelukje was? [-X

Er gaat toch niks boven klussen, fröbelen en pielen? ;)

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    klussen voorop hihi ;)

maar creatief met kurk wordt hier trouw beoefend hoor!

17. Wishes

Wishes Actief lid

10 feb 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    Ik las het hele zooitje de volgende keer gewoon dicht. Er gaat niets boven klussen!

18. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ehhh, dan wordt klussen toch ook vrij lastig lijkt me zo.... :s

19. Niet meer actief

Je kan 't ook over een hele andere boeg gooien en de spermatozoïden instrueren 'immer gerade aus' te zwemmen...

Of richting 't oosten, al naar gelang hoe je bed staat...

(Slappe poging weer enigszins on-topic te komen)

20. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    idd even on topic: ik heb het zoals velen met ons ook geprobeerd met mijn benen omhoog, maar ik vernam dat ik daardoor juist veel meer spanning had in mijn lijf en dat daardoor veel sperma weer naar buiten gestuwd werd. ik lig nu gewoon zo ontspannen mogelijk, maar..... ahum..... ik heb wel een kussen onde rm'n billen de laatste twee maanden..... een mens doet gekke dingen haha

Deel Deze Pagina