Dat kussen waar jij het over hebt is bij mij ingebouwd en zit onder de huid... helaas... Ik merk dat zonder te veel gedoe snel een slip met inlegzooltje rommel voorkomt...
bij mij werkt gewoon plassen (even rustig 5 minuten op de wc zitten de rest komt er de volgende dag uit, dat voel ik dan en dan ga ik naar de wc ook weer even rustig 5 minuutjes zitten)
IK HEB HET NAGEVRAAGD BIJ DE VERLOSKUNDIGE EN HET IS EEN FABELTJE! MOCHT JE GYN HET MEDISCH VOORSCHRIJVEN ANDER VERHAAL. MAAR IN PRINCIPE HEEFT HET DUS GEEN NUT
jep dat weten we als we reeel denken allemaal maar soms als je heeeeeel graag zwanger wilt worden ga je het toch stiekum proberen (snap dat wel)
Ikke ook niet, gelijk hups naar de wc, het is toch nog niet medisch bewezen dat je met de billen omhoog moet om zwanger te worden. Je moet met de billen bloot! Dat is wat anders!
nou ja, ik geloof het zelf ook niet zo heel erg, inderdaad, echt bewijzen zijn er niet voor, aan de andere kant; er zijn ook een hoop gynaecologen die het wel adviseren, dus sja, dan denk ik 'het zal wel ergens in het midden liggen'...... ik blijf nog even lekker liggen en laat me een lekkere beker melk brengen voorkomt ook een hoop troep direct erna haha
Het schijnt ook wetenschappelijk bewezen dat nek- en rugmassage's de vrouwlijke vruchtbaarheid bevorderen. Net als het toegeven aan de zin in chocola. Taak van de man is dus om ervoor te zorgen dat daar onmiddelijk aan toegegeven kan worden. Het op orde houden van de huiselijke omgeving is ook zoiets: als de vrouw bijvoorbeeld op zaterdagochtend pas uit bed hoeft te komen als het huis aan kant is, is ze veeeeel vruchtbaarder! Echt waar!
Je doet gewoon ongelovig en zegt met minachting 'dat weet toch iedereen?' Een vriendin die het op een later tijdstip beaamt, en jij hebt je bediende! Easy like that! En anders even nep-site in elkaar knutselen: predictor logo erbij, je wensenlijst eronder en klaar is klara!