Misschien een beetje dom maar...

Discussie in 'Voeding' gestart door Polletjepiek, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

vanaf wanneer kun je fruit met schil geven?

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wanner jij denkt dat je kindje het aan kan....

gewoon proberen was hier het motto...eerst knabbelde ze aan de stukjes totdat ze alleen schil had...later werd alles opgegeten maar de schil stukjes weer uitgespuugd..en nu eet ze alles netjes op.....

ben er rond de 1 jaar mee begonnen appel met schil te geven en peer....de rest van het friut is meestal zonder schil ;)

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik bedoel dus ook appel en peer. Ik schil die nu dus nog altijd voor haar, zelf eet ik die gewoon met schil, wel gewassen uiteraard.

Bah een banaan oid met schil..alhoewel...als ik haar een ongepelde mandarijn geef, stopt ze die ook in de mond;):D

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    haha, tsjah...hier werden op gegeven moment ook aardappels gejat als ik aan het schillen was....kan je lekker op bijten he!!

(kiezen kwamen eraan....)

En die was ook met schil....en ze trok nog niet eens een vies gezicht!!!! Dus zal toch wel smaak aan hebben gezeten hahahaha

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Dat zou nu echt al wel kunnen hoor! Gewoon eens proberen anders?

Wij zijn met 6 maanden begonnen met geschild fruit, maar na een maand ofzo ben ik 't gewoon met schil gaan geven. In 't begin werkte meneertje de schil weer naar buiten, maar al heel snel at 'ie alles op. Gezond juist!

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik wil vanaf 6 maanden ook gaan beginnen met bijvoeding. Op vakantie wilde ik beginnen (in Frankrijk) maar nu vroeg ik mij af zou ik daar alles kunnen geven of alleen dingen wat je kunt koken. Ben erg bang voor buikloop/listeria en dat soort gekheid.
    Ik neem mijn baebacook mee dus groenten ga ik koken. Ik neem aan dat meloen enzo gewoon kan (niet zon halve maar wel een hele)

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk dat het met schil wel kan hoor. Ik vind het zelf niet lekker met schil dus ik heb het nog niet geprobeerd.

Deel Deze Pagina