op het cb werd mij aangeraden om door zn groente en fruit hapjes wat (baby)poedermelk toe doen om het lekker romig en wat vullender te maken. maar omdat die een beetje ziekjes is eet hij niet altijd alles op, mag ik dit nog bewaren? weer opwarmen mag geloof ik niet, en normaal kun je een melk fles een uurtje bewaren..
Als er melk doorheen zit zou ik het niet bewaren. Een fles moet je ook niet langer dan een uur bewaren, dus zo geldt dat ook voor fruit of groente met melk erdoor lijkt me.....
Ik zou zeggen dat je het idd een uur kan bewaren en dat het dan gegeten moet zijn ivm de kunstvoeding die erin zit.
Owja dat opwarmen, daar had ik nog over zitten denken. Want heb weleens gelezen dat mensen voor een hele dag kunstvoeding aanmaken met gekookt water en het dan in de koelkast bewaren en in de loop van de dag dan aan hun kind te drinken geven en dus opwarmen. Misschien als je bovenstaande niet erg vind (ik zelf zou het niet doen, want zo staat het immers niet op de gebruiksaanwijzing op het pak van de kunstvoeding) zou je het in principe na het mengen met het eten in de koelkast kunnen bewaren en dan 1 maal nog opwarmen.
Op de pakken kunstvoeding staat dat het niet de bedoeling is. Maar in hoe bereid je de kunstvoeding voor je kindje topics regelmatig dus gelezen dat men het zo deed, geleerd van de kraamverzorgster.
ja ik zou het ook niet lang bewaren hoor ik zou idd zeggen een uur, maar ik heb ook nog nooit voeding voor een hele dag aangemaakt. Dat leek mij niet zo fris.