Ervaring 2besure

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marria, 24 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marria

Marria Actief lid

6 jan 2015
    182
    42
    28
    Heeft iemand ervaring met een negatieve 2besure zwangerschapstest op nod en later alsnog positief?

2. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ja ik, bij mijn vorige zwangerschap. De ovulatietesten van 2besure zijn super, maar de zwangerschapstesten echt klote! Ik teste met 2besure positief terwijl ik niet zwanger was en negatief terwijl ik wel zwanger bleek te zijn.

3. Marria

Marria Actief lid

6 jan 2015
    182
    42
    28
    Oooh jee, wat naar!

Ik test al twee dagen negatief, gisteren had ik moeten menstrueren. Terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap al 3 dagen voor nod positief testte met kruidvat 2v5.
    Ik denk ook niet dat ik zwanger ben, heb net (bijna 3 weken geleden) na mn laatste eisprong mijn koperspiraal verwijderd.
    Maar als ik jouw reactie lees...:eek:

Morgen toch maar langs de kruidvat als ik niet ongesteld word.

4. Marria

Marria Actief lid

6 jan 2015
    182
    42
    28
    #4 Marria, 24 apr 2017
    Laatst bewerkt: 24 apr 2017
    Heb net een clearblue (wekenindicator) gevonden :p eigenlijk wil ik die pas gebruiken als ik pas een positieve test heb van de goedkopere merken, maar enorme testdrang nu.
    Nou hij gaf dus niet zwanger aan. Dan zal het wel zo zijn en kloppen die van 2besure wel.

Maar ik heb 'm net open gemaakt (vraag niet waarom, was gewoon benieuwd naar het staafje) en hij laat een licht tweede streepje zieno_O wat moet ik nu hiervan denken?

Bijgevoegde bestanden:

5. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    De 2besure vertrouw ik echt niet, mocht je een licht tweede streepje zien zou ik morgen Kruidvat 2v5 halen en de ochtend erna die doen. (Lekker makkelijk praat he, wachten is *****). Ik vind die van de Kruidvat wel betrouwbaar. En cb heeft meer hcg nodig toch?

6. Marria

Marria Actief lid

6 jan 2015
    182
    42
    28
    Is idd heel moeilijk haha...maar zal wel moeten, dank je.
    Ik weet niet of die van cb meer hcg nodig heeft.

Foto is inmiddels gelukt...wat vindt jij?

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Cb geeft altijd een streepje.
    Je mag ook niet naar de staafjes kijken, als kruidvat negatief is ben je helaas niet zwanger.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.592
    113
    Nabij Utrecht
    Dit dus!
    Je hebt de digi met indicator gedaan en die moet je niet slopen. Er komen altijd 2 streepjes op die strip te staan. Ook bij niet zwanger.

9. Marria

Marria Actief lid

6 jan 2015
    182
    42
    28
    Duidelijk dames, bedankt...

Ik ben nu 2 dagen overtijd...ik wacht het rustig af, morgen kruidvat proberen en rustig menstruatie afwachten.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.592
    113
    Nabij Utrecht
    Weet je je eisprong ook?
    Als je je eisprong niet weet kan het dus maar zo zijn dat je nog helemaal niet overtijd bent ;)

Hoe lang waten al je cycli hiervoor en hoe lang ben je van de pil oid af?
    Op welke cd zit je nu?

11. Marria

Marria Actief lid

6 jan 2015
    182
    42
    28
    Er zit altijd 23 dagen (1x 24) tussen. Zit nu op dag 25.
    Heb bijna twee weken terug mijn koperspiraal verwijderd. Dus heb altijd mijn eigen cyclus behouden.
    9 april was mn eisprong.
    Ik geloof ook niet dat ik zwanger ben, heb ook geen symptomen zoals mn vorige zwangerschap.
    Na mn menstruatie gaan wij voor ronde 1, want mn spiraal is een paar dagen na mn eisprong verwijderd.

Deel Deze Pagina