... Maar mag ik mezelf misschien voordragen voor een "hart-onder-de-riem"? We zitten nu volgens mij weer in een soort van vicueuze cirkel met allemaal pech en ellende... pfff.... bij ons komt blijkbaar altijd het enen drama na het andere... Een half jaar geleden is mijn schoonpa overleden aan een fikse hersenbloeding , in Feb. mijn miskraam en morgen hebben we eigenlijk een uitvaart van een oom van mij. Maar... da's niet alles, neeeeeeeeee, wij gaan gewoon nog vrolijk een stapje verder... Nu is vanavond mijn schoonma niet goed geworden en naar het ziekenhuis vervoerd. Na de nodige scans etc. is mijn man daarna met gillende sirenes bij ma in de ambulance naar een ziekenhuis verderop gereden. Er zat een slagader dicht bij mijn schoonma, en nu wordt ze dus accuut geholpen. Oh mèn.... waarom kunnen wij nou nooit eens gewoon een keer een leuk jaar hebben, waarin alles op rolletjes loopt?! Er hoeft nu niet veel meer te gebeuren of ik hik weer tegen een burn-out aan; ik voel het gewoon. Ik heb van de week wel een soort van "schietgebedje" in mezelf opgezegd waarin ik vroeg om een beetje afleiding, zodat ik niet zo op het zwanger worden ben gefocust, maar dit gaat me toch wel een beetje te ver, dit soort afleiding. Dat was nou ook weer niet de bedoeling... En nu ben ik dus maar achter de pc gekropen, wachtend op meer nieuws van manlief. Vind het vreselijk dat hij daar nu zo moederziel alleen zit... Zou zo graag nu tegen 'm aankruipen... _________________
meid ik zla je zeggen wij hebben die tijden ook gehad pffff je ken wel gillen! wij haddne op een gegeven moment 6 begravenissen in een half jaar! nouik zat er mooi doorheen! wij durfde nog geneens meer met oud en nieuw te hopen op een goed jaar! maar geloof me ooit houdt het op! Succes en heel veel sterkte...
Jeetje dat is niet mis. Maar inderdaad houd het een keer op. Je zult het niet geloven, maar toch is het zo. S6 met je schoonmoeder.
Jeetje meid dan krijg je inderdaad behoorlijk veel voor je kiezen ! Heel veel sterkte gewenst en een dikke knuf !
Jeetje dat is echt heel erg vervelend zeg! Ik hoop dat het weer goed komt met je schoonma! Succes in ieder geval!
tja zo maken we allemaal wat mee een jaar geleden werdt er een vriend van mijn kinderen doodgereden 14 jaar ( gister hadden ze een stille herdenkings tocht voor hem) vorige maand een knul 17 jaar doodgeslagen die mijn zoon achteraf kende vorige week een broer van een vriendje van mijn kinderen die zich op 21 jarige leeftijd ophingt omdat hij het leven niet meer zag zitten 4 dagen erna rijdt een schoolvriend 17 jaar van mijn zoon zich dood met zijn brommer mijn zoon zei al "mam" iedereen die ik ken gaat maar dood! en dit is dan de bagage die een 14 jarige jongen met zich mee moet dragen je krijgt soms heel wat te voorduren , ik wens jullie veel sterkte
Voordracht geaccepteerd : bij deze genomineerd vor een hart onder de riem. Wat een moeilijke tijd voor jullie. Ik hoopdat het goed is gekomen met je schoonmoeder Sterkte vanaf hier
sterkte meid.. ik hoop echt dat het allemaal goed komt voor jullie.. en dat jullie eens een leuk jaar krijgen! en dat jullie zwanger mogen raken natuurlijk!
Kop op meid hou vol! Zeer herkenbaar wat je schrijft, mijn schoonmoeder is in januari overleden, en mijn schoonvader wil geen contact meer met ons, verder worden we gestalkt door mijn ex, probeert de ex van mijn vriend waarmee hij een dochter heeft ons uit elkaar te drijven, en zo kan ik nog even door gaan maar geloof me, ook voor jou! Ik brand een kaars voor je!
Koppie op meid...fijn dat je het hier van je af kan schrijven he....succes met je schoonmoeder. Zal duimen voor je!
Wens je heel veel sterkte! Weet hoe het voelt! Maar na regen komt zonneschijn. Heus! Liefs! Luister naar je lichaam en neem je rust! En huil als je het nodig hebt! Van tranen schijn je trouwens zachte wangen te krijgen! Suc6 met je schoonma! Marjo