Ik ga 8 juni naar de Toppers! Heb er veel zin in, lekker meezingen en volgende dag geen stem meer hebben Heerlijk....
Ik ga samen met mijn zus 3 juni naar de toppers! Helemaal gaaf! Ik heb er nu al vreselijke zijn in..... Veel plezier meiden liefs Divi
ik zou zaterdag 2 juni gaan hebben we gewonnen met werk. maar moet er even nog niet aan denken. vind het wel heel erg jammer dat ik niet mee kan. heel veel plezier voor iedereen die gaat.
jaaa ik ga ook. maar dan a.s. zaterdag keb er zin in! ook zo'n shirtje besteld met als tekst: ik ben ook een topper! hihi..alleen ehm..hij is wel errrug klein...beetje jammer...toch maatje xl besteld...
Ik ga ook maar ik ga 3 juni, Heb er ook onwijs veel zin in. Lekker gek doen en idd de volgende dag geen stem meer van het meegillen. Veel plezier allemaal. Liefs Wendy
het is niet mijn ding, maar ik ga wel met een hele groep dus dan ist vast wel gezellig! Heb er wel zin in! We gaan as zaterdag....
ben benieuwd welke kleur het dit jaar word, 2 jaar terug roze, vorig jaar blauw, wat word het deze keer? ik denk dat ze marco borsato na gaan doen dus ik gok op rood!