Hoi meiden, Wat gaan jullie doen vandaag? Ik ben gisteren een beetje verbrand, en aangezien ik eigenlijk helemaal niet in de zon mag valt lekker zonnen dus af Mn man zei zullen we even naar de ikea gaan, maar ik denk dat het mega druk is. Hebben jullie nog leuke ideeen? Groetjes Marijke
De 30ste verjaardag van mijn vriend vieren! Hij voelt zich een beetje oud, maar aangezien hij toch papa wordt vindt hij het niet zo erg haha Liefs, Sam
wij hebben vanmiddag weer een verjaardag. Van te voren lekker in de tuin spelen met de kleine en straks even een stukje fietsen.
het zwembadje opzetten zodat kleine meid straks ff kan plonsen.. en als ze in bed ligt administratie wegwerken
Wij gaan straks als dochterlief wakker is naar een boerderij hier in het dorp want het is Campina Boerderijen dag. En een van de boerderijen hier in het dorp doet mee. Leuk voor ons zoontje om te kijken hoe koeien er van dichtbij uitzien en waar de melk vandaan komt. En verder ga ik was vouwen want er ligt een hele berg.
Haha, mezelf vervelen Mijn man is op scoutingkamp, ik heb al de was gedaan, de tuinset behandeld met olie, zometeen de badkamer schoonmaken en verder? Geen flauw idee!
Wij gaan nog wat dingetjes halen voor de babykamer. Waarschijnlijk nog veen naar de speeltuin. En vanavond lekker wokken.
gewoon lekker rustig aan doen, eerst zo maar eens aan kleden hahaha, dan lekker buiten spelen, als het heel warm wordt straks nog even het badje opzetten. en vanmiddag komt mijn vriend thuis met nieuwe zijspan(nouja2de hands)
Ga zometeen ff snel (nou ja, snel) naar het tuincentrum eindelijk plantjes halen voor in de tuin en voor de rest vrij weinig tot niets denk ik!
Weer naar de kermis! 5e dag op rij, maar vandaag is de laatste. Het is overigens in Doetinchem, dus voor jou een beetje ver weg vrees ik.
hihi hier weinig plannen! Mijn vent is werken tot 12 uur, en vanmiddag zal het wel in en rond het huis zijn.. Lekker buiten zitten met een boek, en misschien dat vrienden nog even langskomen om wat te drinken!
Nu lekker pannekoeken eten, daarna kleine op bed en dan kan ik mooi even het badje opzetten en dan straks lekker de kleine in bad laten spelen.