Hallo allemaal, Ik heb al een topic geopend in 'baby en dreumes' omdat m'n dochtertje niet meer dronk en plaste. ze heeft 3 dagen geleden 1 dag koorts gehad, sinds doen speelt dit, maar ik heb het idee dat er meer aan de hand is. Gistermiddag is ze.ineens goed gaan drinken, niet van harte, maar het zat er in, zeg maar.. Ook goed geplast daarna, maar vandaag drinkt ze weer niet. Ze ligt baldadig te gillen en is gewoon lekker vrolijk, maar zodra die fles bij haar mond komt, verzet haar hele.lichaam zich! Het zoontje van mijn zus heeft ook.de.fles helemaal geweigerd, maar dit.kwam door voedselallergie. Lijkt me wel heel toevallig, als ze nu ook weigert door allergie, precies als ze.ziek geweest is en nog flink aan.de diarree, maar het zou natuurlijk kunnen. Wieheeft hier ervaring mee? Alle tips en suggesties zijn heeeel welkom, want zo.droogt ze uit!
Niemand een tip? M'n kind ligt langzaam uit te drogen....! Als ze vanmiddag binnen 2 uur niet dronk moest ze opgenomen worden, maar ze is toch gaan drinken, maar nu weer minder goed... Ben bang dat het hetzelfde patroon is als afgelopen dagen.. En ze valt af zo, echt niet goed dus!
Is er al aan reflux gedacht. Mijn dochter wilde ook niet meer drinken omdat het steeds terug kwam en dat dus zeer deed. Ik hoop dat ze inmiddels wat binnen gekregen heeft.
Hoe is het verder gegaan? Wij hadden ook een flesweigeraar, maar vanaf het begin al, dus hebben alles wel geprobeerd. Heel anders dan een meisje wat opeens weigert! Heb wel gehoord dat veel baby's met 3 maanden een fase hebben waarin ze minder goed drinken... Maar ja, daar heb je niks aan. Zolang ze nog de helft drinkt van normaal, is het op zich voldoende. Zeker als dit om de dag gebeurt... Hou haar huid en plasluiers goed in de gaten. Als je denkt aan allergie (wat ik wel vreemd zou vinden zo opeens?), kun je Nutrilon Pepti kopen en kijken of ze dat wil drinken.
Ooh wat lastig. Heb je andere flessen en spenen geprobeerd? Afleiden? Desnoods voor de tv? Zingen? Iets in de handen geven? En anders gewoon weer bellen hoor! Niet te lang wachten want zoiets kan heel snel gaan. Enverder, tja allergieen kunnen wel in families voorkomen. Dus heel ge k zou dat niet zijn! Beterschap!!