He Dames. Zit vandaag op dag 35 van mijn cyclus. Mijn langste cyclus is 36 dagen. Sinds vanmiddag ben ik misselijk, heb een opgebalzen gevoel en erg last van mijn rug dat uitfstraalt naar mijn billen. Heb constant het gevoel dat ik honger heb, maar krijg echter geen hap door mijn keel. Ook mijn benen zijn zwaar en moe. Weet iemand wat dit is? Zwanger? de komst van menstruatie of een blaasontsteking. Overigens ik heb geen last met plassen en moet ook niet vaker naar toilet dan anders. Heeft iemand een idee?
Niemand die mij een reactie kan geven. De pijn zit trouwens niet op mijn billen maar aan de zijkanten.
hoi moosie, ik ben bang dat ik je niet zo goed kan helpen, het kunnen wel zwangerschapsklachten zijn maar je lichaam kan je ook behoorlijk in de maling nemen. Ik zou over een dag of drie gewoon ff testen.
je ozu wanegr kunnen zijn vooral het honger gevoel herken ik heel erg en last van de rug.. als het zw-kwaaltjes ozuden zijn kun je ook al positesten denk ik
Hee Moosie, die klachten heb ik vandaag ook. Heel de dag een beetje misselijk en een zere rug met uitstraling. Zal wel heel toevallig zijn, maar je weet maar nooit.
soortgelijke klachten heb ik ook weleens vlak voor ik ongesteld word... maar ik hoop natuurlijk voor jou dat het dit keer is omdat je zwanger bent...