Misschien een domme vraag over hydrofiele luiers/washandjes.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Saartje123, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajuf

    Mamajuf Fanatiek lid

    22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    de hydrofiele luiers gebruik ik heel veel.
    Bedje, kinderwagen, aankleedkussen, om af te drogen, in de box .... ideaal. Ik heb er ook een berg van gekocht. De meesten zijn wit maar ik heb bij de hema ook gekleurde gekocht (voor in het bedje, kinderwagen en wieg)
    De hydrofiele washandjes gebruik ik nu niet veel meer. Toen de baby een pas geboren was tot een tijdje gelden heel veel omdat we hem toen vaak in bad deden. Nu gaat hij vaak met papa douchen.
     
  2. Mamadaisy

    Mamadaisy Fanatiek lid

    1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik heb ze ook gebruikt voor de borstvoeding.
    Ik had nogal veel melk dus ze lagen vaak onder mijn borst.
    Ik had ze ook vaak in mijn bh zitten 'snachts om doorlekken te voorkomen. Dan sliep ik vaak ook nog met eentje op mijn matras.
    Toen ik op het werk ging kolven gebruikte ik ze ook om de kolfspullen droog te maken na gebruik en om te zorgen dat de flesjes niet gingen schuiven in de kolftas.
    Ik gebruik ze nog steeds om zoonlief af te drogen na het badderen.

    Kortom, je kan er beter te veel dan te weinig hebben.
     
  3. LindaenSven

    LindaenSven Niet meer actief

    Inderdaad, superhandig!! Ik heb er een stuk of 30 en vind niet dat ik er teveel heb!
    Ik gebruik ze idd ook in bed omdat ik zoveel melk heb (althans, tot een paar dagen geleden, want ik ben nogal ziek geweest dus productie is beetje minder nu.. :() want vind een bh met zoogcompressen in bed echt helemaal niks (en die zoogcompressen hielden het nog niet eens de halve nacht, zoveel lekte ik).

    O en trouwens, naast alle dingen die al genoemd zijn, zijn die doeken ook supergoed om de ramen mee te lappen!! Krijg je ze echt mooi streeploos schoon!
     

Deel Deze Pagina