hysteroscopie..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nanette77, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    In november heb ik een hysteroscopie gehad (na heel heel heel lang zeuren)
    Toen is er rechts voor de eileider een verkleving gevonden.

Daarna heb ik een hernia gekregen en daar ben ik voor geopereerd.

NEt gebeld om het weghalen van de verkleving weer in werking te stellen. Maar ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik van verwachten moet.
    Wel weet ik dat het onder narcose gebeurd en ik 2 nachten moet blijven.

Wie heeft dit ook gehad en hoe zijn jullie ervaringen geweest?

Bovendien twijfel ik heel erg. Bij de gyn in het ziekenhuis waar ik woon kreeg ik de hysteroscopie niet voorelkaar. Omdat ik menestrueer zouden er geen problemen zijn, terwijl ik zoiets had van er meot iets zijn. En ik had een manuele placenta verwijdering gehad na de geboorte van nettekind. Weet nog dat de arts toen zei na afloop dat het een karwei was geweest hem weg te krijgen.
    Daardoor ben ik naar een ander ziekenhuis gegaan en heb daar (na enig aandringen) het wel voor elkaar gekregen.
    Maar nou zie ik er zo tegenop om in het ziekenhuis te liggen verder van huis weg. Ik weet dat het maar 2 nachten zijn.. maar ik twijfel heel erg of ik het ziekenhuis hier ook moet bellen met mijn evrhaal en dan de operatie hier moet laten uitvoeren..
    Wat zouden jullie doen?

2. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend allemaal voor je!!! bah.

Ik zou naar het ziekenhuis gaan waar je je het meest prettig bij voelt.
    De operatie doen ze nu toch, dus welke gynaecoloog het doet, maakt denk ik niet zoveel uit.
    Waar ik woon heb je alleen maar streekziekenhuizen, dus of ik nou de ene neem, of van 20 km verder, het zijn altijd dezelfde gynaecologen.

succes

3. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Hallo Nanette,

Moeilijk hoor, lijkt me zo'n beslissing. Je wilt misschien ook niet teveel aan je lichaam laten 'zeulen' (zeg maar). Misschien vind je rust door ervoor te bidden (te zien aan je banner geloof je in God). Ik bid soms voor een beslissing en heb daarna rust. En uiteindelijk onderga je alle ellende natuurlijk voor een doel.

Ik wens je heel veel succes,

Je staat er niet alleen voor,

Jolene

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    tuurlijk is de afstand maar van relatief belang.. je hebt helemaal gelijk.. Het vloog me gewoon allemaal even aan..
    Weer een operatie.. jak!

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dank je.. je hebt gelijk

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    is er ook iemand die ervaring heeft met de operatie.. het verloop en het herstel?

Deel Deze Pagina