Willen jullie even naar mijn kaartje kijken AUB

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by tinkerbell26, Feb 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Hoi dames even een vraag gisteren zat ik op dag 5 van mijn cyclus toen was temp gezakt en gad ik enorm veel afscheiding en vandaag is mijn temp serieus omhoog gegaan. Het kan toch niet dat ik gisteren mijn ES heb gehad he? Is toch nog veel te vroeg?

2. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Niemand?

3. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

Aug 1, 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Ik heb voor mijn ei ook wel eens dat mijn temp opeens omhoog gaat. Kijk maar naar mijn huidige kaartje op dag 13 schiet mijn temp omhoog om op dag 14 weer te zakken. Een eisprong zou volgens mij inderdaad nog wat te vroeg zijn.

4. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Ok dank je om eens te kijken maar stel nu dat het toch een ES is zou het dan nog kunnen als we vandaag nog klussen of niet?

5. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

Aug 1, 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Als die inderdaad gisteren gesprongen is leeft hij nog 12 tot 24 uur heb ik begrepen. Dus het kan nog nut hebben. Maar het ligt er ook aan of hij sochtends springt of savonds.. Als die gisteravond is gesprongen heeft het nu nog zin om te klussen volgens mij.

6. cbertens

cbertens Actief lid

Feb 10, 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Hoi Tinkebell,

Ik denk niet dat het je eisprong is. Mijn temp schiet voor mijn eisprong ook nog alle kanten op en hoe dichter bij de eisprong, hoe stabieler hij wordt.

Als je gisteren je eisprong hebt gehad, dan is het geen goede. Een folikel heeft minimaal 9 a 10 dagen nodig om te rijpen. Ik weet zeker dat jouw temp morgen weer gaat zakken.

7. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Je kan geen eisprong hebben, te vroeg en je hebt geen vruchtbaar slijm. Maar goed, als je meent te moeten klussen is dat toch nooit weg? Gewoon doen als je je daar goed bij voelt.

8. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Ja heb wel veel afscheiding ach we zien wel wat mijn temp morgen doet toch bedankt om eens te kijken

9. tinkerbell26

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier is mijn temp beetje gezakt maar vind hem nog aan de hoge kant

Share This Page