Er zijn al meerdere topics van, maar ik krijg er geen duidelijk antwoord uit. Ook als ik via Google zoek, zijn er verschillende antwoorden. Ik weet natuurlijk dat het geen 'wondermiddelen' zijn, maar ik meende ergens te hebben gelezen dat Tarwekiemolie goed is voor de cel opbouw (?dacht ik) van de embryo. Dus dit neem ik nog in. Maar kan ik dit ook combineren met Davitamon Mama compleet plus met Visolie? Ik probeer zo goed mogelijk te eten, maar het fruit gaat bij mij niet geweldig... Foliumzuur neem ik sowieso. Wie heeft ervaring en kan me helpen?
Niet? Hm, ik dacht dat iemand hier juist zei van wel.. Maar dan ga ik wel over op het andere. Dat is sowieso goed en heeft ook veel meer.
Tarwekiemolie zijn de meningen erg over verdeeld. Als je vitamine totaal pakt heb je geen extra foliumzuur nodig, want dat zit in die multivitaminen! Ik heb tarwekiemolie een tijdje gebruikt bij t zwanger willen worden. Het deed niks aan mn cyclus of menstruatie. Ook aan de vruchtbaarheid niks (maand nadat ik gestart was weliswaar zwanger, maar een eug, dus voor mij reden te stoppen ) Het heeft mij persoonlijk dus niks opgeleverd en die eug zal er los van staan maar gevoelsmatig klopt t niet.
Davitamon mama daar zit alles in.. ( ook foliumzuur ) vis olie heb ik zelf niet gedaan, ik haal me visje 2x per week bij de visboer
Tarwekiemolie helpt alleen als je lijf een tekort heeft aan gezonde vetten uit je voeding. Het vult alleen wat aan dus en doet niks extra's. Beter is om gezonde vetten uit voeding te halen (noten, vis, olijfolie) want je lijf kan dat beter opnemen dan capsules.
Volgens mij was tarwekiemolie tijdens de zwangerschap niet aan te raden. Tenminste dat zei mijn VK. Als je davitamon mama totaal met visolie gebruikt hoef je geen extra foliumzuur meer te slikken he. Dat is een beetje veel van het goede want de juiste dosis zit al in de mama totaal...