Hoi meiden, Gister een cryo Tp gehad. Nu was het zo dat de cryo voor een kwartnog niet aan het doordelen was. Dit zag je doordat dat gedeelte donker grijs was. Nu vraag ik me toch af of iemand dit ook wel heeft meegemaakt. En heb je toen gevraagd of dit invloed heeft op verdere ontwikkeling mocht dat goed gaan. Sterft dit stukje af of gaat het uiteindelijk wel meegroeien als we van het positieve uitgaan. Ging er gisteravond over nadenken en werd er wel onzeker van. Hoop zo dat deze negende Tp het mag wezen voor ons, en dan maakt dit het niet zekerder voor mijn gevoel. Morgen toch maar even het zkh bellen hoe en wat om mezelf even aan wat info te voorzien.
Onze laatste cryo was na een dag nog helemaal niet doorgedeeld. 5 cellig ingevroren, 4 cellig ontdooid, dag later nog steeds 4 cellig. Nu een heerlijk mannetje van 1 De zwangerschapskans was maar 2% bleek later Het maakt niet uit, de levende cellen blijven doordelen en pas later krijgen deze cellen een functie. Dus over misvormingen oid hoef je je geen zorgen te maken.
Bedankt JJ1980 voor je reaktie, dat klinkt positeif. Ja joh het zegt ook allemaal niks he, als het eenmaal in je baarmoeder zit weet niemand meer hoe het zich wel of niet ontwikkeld. Ik hoop dat ons verhaal zo positief eindigt als jouw ervaring die je deelde.