Sinds een paar dagen heb ik duidelijk aanwezige symptomen die mogelijk op een zwangerschap duiden. Vandaag en vannacht waren ze echt voortdurend aanwezig. Het klinkt misschien raar maar nu ben ik ook wel bang geworden voor een eventuele zwangerschap. Ik ben absoluut geen impulsief type, eerder het tegenovergestelde en begin me nu ineens af te vragen of ik er werkelijk klaar voor zal zijn... Het lijkt me zo onwerkelijk ' ineens' een kind te verwachten.... Herkennen mensen dit? Mijn plotselinge hevige onzekerheid zal ook wel samenhangen met de onzekere periode waarin ik nu zit maar vind dit toch echt een heel onprettig gevoel! Heb zoiets van: "Stel dat, dan is er geen weg meer terug..." Ik hoop echt niet dat ik hiermee mensen die erg naar een kind verlangen voor het hoofd stoot!
ik had het ook toen ik hoorde dat ik zwanger was... maar heb er een week goed erover nagedacht... en moest zeggen toen wou ik het kindje en nu HOU ik van mijn kindje en wou voor geen goud meer terug kunnen draaien...
Ik vind het helemaal niet raar hoor 1975. Het schijnt zelfs heel normala te zijn (en ook aan je hormonen e liggen ), omdat er zo ontzettend veel op je af komt. Je gaat van kind, naar ouder. Je bent niet meer de joingste generatie. Je wordt geconfronteerd met de sterfelijkheid van je ouders. Je leven gaat (ingrijpend) veranderen als de beeb er is, noem maar op. Dit hoeven niets eens bewuste zorgen te zijn. Ik hoor het erg vaak. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken!
Maak me niet gek Me2 In ieder geval van harte met jouw zwangerschap en Sjarrel alvast veel sterkte met de aankomende bevalling
Hey 1975, Tuurlijk is het niet raar dat je je dat afvraagt, het is ook niet zomaar wat! En al die mensen die roepen: heel je leven gaat ingrijpend veranderen, het zal nooit meer worden wat het was, enz.... Nou het gewone leven gaat ook gewoon weer door hoor als je kindje is geboren, gelukkig! En je kunt je zo druk maken als je zelf wilt, maar mijn tip is, probeer lekker relaxed te blijven en je zeker niet druk te maken voor later. Geniet van elke dag en je zult zien dat t goed komt! X Lilith
ik heb dat ook gehad toen ik er achter kwam dat ik zwanger was toch heel bewust gestopt met de pil en moet zeggen dat ik me nu nog wel eensafvraag of ik het welaan kan enzo maar ik zou voor geen goud dat kleintje in mijn buik willen missen
Nou wees gerust, volgens mij heeft iedere vrouw dat wel een keer gedacht hoor!! Ik ben nu zwanger door een IUI behandeling en zelfs ik bedacht me wel een paar weken terug, shit nu is het echt zover. Terwijl dit toch echt wel een super geplande zwangerschap is. Maar nu is het gewoon genieten!!
Nou ik heb die onzekerheid ook hoor. Ik weet nu 10 dagen dat ik in verwachting ben en ik heber ook heel bewust voor gekozen, maar ik vind het ineens wel heel erg eng hoor.
Voel me inmiddels alweer beter, tenminste wat betreft mijn 'paniekgevoelens'. De symptomen blijven continue aanwezig. Ben gelukkig ook nuchter genoeg mezelf niet (meer ) volledig gek te maken voordat ik positief getest heb. Pffff... nu nog een week wachten tot mijn nod. (Jullie kennen het...