hai!! Ik had vanmiddag ineens een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik. ik haalde net mijn zoontje van de oppas en reed in de auto naar mijn ouders. elk hobbeltje deed zeer. het was net alsof ik naar de wc moest.. plassen of voor de grote boodschap maar dat was niet zo. ook als ik een beetje te hard ging zitten voelde ik dat heel erg in mijn onderbuik en wat menstruatie achtige krampen. ik ben erg onregelmatig ongesteld en denk dat deze week mij ei is. of die nou al is geweest of niet.. ik heb werkelijk geen idee!! Wie heeft dit ook wel eens gehad of wie weet wat dit is?? Liefs
Ik herken dit echt helemaal! Zit op dit moment ook met deze vraag, heb hem net gesteld bij: "vruchtbaar slijm vraagje"
ik heb dat ook. Net of er een steen in je buik ligt. Als ik op de bank lig tv te kijken, voel ik me soms net een paar maanden zwanger. Ik heb nog geen kinderen, maar ik heb het idee dat het zo zou moeten voelen . Tijdens mijn laatste vruchtbare dagen hebben we geklust. Ik heb verder geen verschijnselen waar iedereen het over heeft. Ben benieuwd, ik zou maandag weer ongesteld moeten worden.
Ik heb altijd een zwaar gevoel in mijn buik en pijnlijke steken bij drempels als mijn ei eraan komt.. Als mijn ei dan gesprongen is, is het gevoel ook gelijk weg