ik heb een vraag of iemand dit kan en wat het probleem is. Mijn eigen laptop zodra ik hem aanzet doet die het 10 seconden en dan valt me beeldscerm helemaal weg. Helemaal zwart dan en doet het niet meer. De ene keer doet doet doe het 20 sec dan maar 5. Maar langer niet. Wie o wie weet wat het probleem is? en toevallig hoe duur het is om dat dan te laten maken of wat ik er misschien zelf aan kan doen? me capslock numlok en dat andere lampje gaan ook niet meer aan.
Hier hetzelfde probleem.... Van de week heeft mijn man hem even uit elkaar gehaald en weer keurig netjes in elkaar gezet. Beeldscherm zat wat los...hij heeft alles weer goed strak angedraaid en voila....geen zwart scherm meer! Hier ging het scherm ook vaak flikkeren en strepen van te voren...heel irritant!
nou hij doet het soms nog wel, zijn er mee aan het tobben beetje nu. En we horen ook een gesis, heb er altidj een goede virusscanner op gehad dus dat hoop ik niet dat het een virus is. maar er sist soms wel eens wat bij me beeldscherm. En als je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijkt heb je onwijs slecht beeld.
Misschien is het handiger om even naar een computerwinkel te gaan, aangezien het probleem vanaf een afstand nogal lastig op te lossen is.
ja dat doe ik toch wel, maar dacht misschien herken iemadn het, en zegt ja heb ik ook gehad en dat is dit en dat!
Is de accu ooit te warm geworden? Ik had dit bij mijn vorige laptop en deed precies het zelfde als die van jou. Nooit meer goed gekomen, heb maar een nieuwe gekocht waar ik vervolgens maar 2 keer iets mee gedaan heb....
k heb dit ook ooit eens gehad en toen was mijn laptop gewoon verbrand k zette m altijd op schoot en op kussens zodat die zijn warmte niet kwijt kon en toen viel die ook vaak weg! Mijn zwager heeft m toen gemaakt succes
nou me laptop is spontaan genezen, niet helemaal maar hij start wel op, met een heel zwart beeldscherm, dan doe ik hem 1 keer open en dcht, en dan knetter het op 1 stukje bij denk de lcd/tft buisje en draadjes en dan doet die het gewoon nu. Vind maar gek, maar laat het wel even nakijken voor het inderdaad doorbrand of iets. Bedank in eider geval hier. Maar zijn warmte kan die wel goed kwijt, want heb een laptopkussen, en de accu is ook niet warm niks. Bedankt nogmaals