uitslag echo

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door angel74, 7 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedmorgen ,

even kort.
    ik heb gister een echo gehad na mijn test van 10-6 licht posi zou ik dan ong 8wk zwanger moeten zijn ...
    nu had ik zondag ochtend wat bloed met plassen en gister ook niet helderrood maar wat donkerder en heel donkerrood ....
    gister avond tijdens de echo zei ze en dit staat ook in de brief ....

lijkt nog incomplete miskraam . nog dik endometrium. cavum uteri gevuld met stolsels...

wat houd dit precies in want zei zegt je bent met een miskraam bezig omdat ik al zover had moeten zijn maar was ik nu net 4 wk geweest had ze nog het voordeel van de twijfel gegeven ..... dus nu ben ik nog onzekerder dan dat ik al was ... hoop dat u me iets meer kunt uitleggen ... wel zwanger en echt mis ... zwanger maar innestelling ..... of gewoon niet zwanger en een normale menstuatie .... heb nu ook eingelijk niks meer van bloed verlies ook geen buikpijn heb alleen gister ochtend ong een kwartier echt krampen gehad net onder mijn navel kon het ook niet vergelijken met ongi kramp ....

alvast bedankt

liefs angel

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    was er nog vergeten bij te zetten dat ik na die 10e nog een test had gedaan en die was nega dus vandaar dat is ook zo twijfel... of dit nu een miskraam is of wel een nieuwezwangerschap

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi angel,

Omdat je 10/6 een positieve test had kan je nu geen 4 weken zijn en ben je verder. Met de echo is gezien dat je baarmoedervlies nog dik is en dat er bloedstolsels in je baarmoeder zitten.
    ik ben bang dat het niet goed is, meis.....
    Wat heb je afgesproken? want stel dat het wil laten weghalen dan doen ze zowiezo altijd nog een echo en als het dan goed is dan halen ze het natuurlijk niet weg.

Imke

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi

dank voor je antwoord nou ik moets maandag terug bellen hoe het met me ging en is gegaan deze week en uit aanleiding daarvan wil ze verder handelen ....heb nu ook geen buikpijn of kan dat ook? en verlies heel weinig donkerrood slijmerig bloed af en toe een beetje troebel achtig... voel me ook niet echt super eronder . oh ja en ze hadden wel een beperkt zicht ivm overliggende darmgassen

ik denk ook dat het fout zit maar ben wel erg onzeker ook omdat mijn hcg 22 juni minder dan 2 was dus pieker me suf daarover omdat ik na de nega test ervan uit ben gegaan dat ik toch mijn ei heb gekregen na die prop van 17juni ... dus toen dacht ik nog nou dan heb ik dus inderdaad vals posi gehad omdat hij daarna nega was van een ander merk ....

liefs angel

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi hoi

hier nog steeds geen buikpijn of bloeding meer het vloeien was na 7 juni eingelijk zo goed als weg het was al heel minimaal maar toch...
    nu hou ik nog steeds mijn temp bij en die is 6-7 omlaag gegaan op 8-7 was hij 36.5 en gister ineens 36.7 dus weer hoger vanochtend iets eerder getemp normaal om 6uur maar vandaag om 5.35 en toen ook 36.7 ...
    hoop dat ik snel duidelijkheid heb

liefs angel

Deel Deze Pagina