Een groepje heeft een miskraam gehad in september en wij vroegen ons af wanneer mensen weer zwanger werden na een miskraam. Ook omdat we gehoord hadden dat mensen heel snel weer aantellen. Groetjes, Wendy
Misschien ben ik een geval apart: Ik heb op 25 augustus een miskraam gehad, en nu dus weer zwanger. Vóór dat ik zwanger was van Yvar, had ik ook een miskraam en was ik die maand daarop dus zwanger van Yvar.
Gefeliciteerd ! Wij vroegen het ons gewoon af omdat je inderdaad vaak hoort dat vrouwen na een miskraam binnen 3 maanden alweer aantellen. Met misschien als reden dat het lichaam nog klaar is voor zwangerschap. We wilden eens kijken hoe dat is binnen de vrouwen hier op het forum. Dus wat jij zegt zou best kunnen kloppen.
Wie weet! Ik heb er eerlijk gezegd zo nooit over gedacht. Ik ben benieuwd naar de rest van de antwoorden dan!
Ben 2x direct na een miskraam weer zwanger geraakt, 1x 2e ronde, 1x 6e ronde. Volgende week weet ik of ik nogmaals de 1e ronde na miskraam weer zwanger ben.
ik heb 20/6 een miskraam gehad maar nog steeds niet opnieuw zwanger... *zucht* we blijven ook proberen
Meteen na miskraam opnieuw zwanger! Helaas ook weer miskraam, maar toch... Nu hopelijk ook weer vrij snel....
Ik hoop ook zelf snel aan de Poll mee te kunnen doen Valt me wel nu al op dat het OF meteen is, of pas later als 3 rondes/maanden.
In ronde 29 (4e iui) zwanger geworden. In febr 07 (7w5d) MA. Daarna nog 3x iui gehad. Even zelf geprobeerd maar nog steeds niet zwanger. Zitten eigenlijk alweer in ronde 8 na de miskraam. Nu zijn we bezig met de eerste ivf behandeling. Het hoeft dus niet altijd snel te gaan.
ik ben 1-8 -06 gecureteerd met 11 wk zwangerschap en op 13-1-07 had ik een positieve test. heb er dus 6 maanden overgedaan om weer zwanger te raken maar door een onregelmatige cycles was dit ronde 5