3 weken terug is mijn dochtertje (nu 7 weken) ziek geweest.. dus slecht slapen, en slecht eten.. ze is helemaal uit ritme geraakt toen.. vorrige week heeft ze erge last gehad van krampjes, dus ook weer slecht slapen en eten.. nu heeft ze andere voeding en eet ze opzich wel goed..5 flessen van 135 en soms nog 50 ml erbij... alleen dat slapen.. het snachts. !! verschikkelijk. .. het eet en slaap ritme is totaal verdwenen.. gisteren werd ze wakker om 9 uur.. toen een fles gehad, geslapen tot 2 toen weer een fles.. toen geslapen tot 4 weer een fles.. toen tot 7 uur geslapen en weer een fles.. toen was ze wakker tot 10 uur en kreeg ze weer een fles.. Daarna heeft ze tot 5 uur snachts niet geslapen.. om half 5 heeft ze weer 50 gedronken en toen is ze gaan slapen.. vanmorgen werd ze wakker om kwart voor 9.. ze heeft 70 ml gedronken.. en is echt klaar wakker.. zo gaat het al een paar dagen.. dat ze wakker is van 11 tot minstens half 4 snachts.. !! ik wordt er knettergek van,, weet iemand wat ik moet doen zodat ze weer op fatsoendelijke tijden gaat slapen... ????
Als ik het goed begrijp slaapt zo overdag meer dan s nachts op dit moment? Waarschijnlijk heeft ze dag/nachtritme omgegooid.
Zou proberen een vast patroon rond 19.00 uur te maken. Zoontje lief gaat bijna elke dag rond 18.45 uur in bad dan de pyama aan en de fles. Rond 19.30 uur ligt hij erin. Dit hebben wij vanaf het begin gedaan en hier werkt het super hij is al bijna 11 maand, alleen doorslapen doet hij niet echt elke nacht moeten we er een keer of 2 uit voor zn speentje.