Hallo allemaal, ik heb een vraagje waar ik graag jullie mening over hoor.. momenteel ben ik ruim 6 weken zwanger, het is mijn 7e zwangerschap waarvan ik 2 dochters heb, en 5 miskramen, varierend van 5 weken tot 11 weken.. nu heb ik een heel raar trekkend gevoel in mijn buik, pijnscheuten naar mijn been, ben heel moe, misselijk, maar toch heb ik honger.. ik verlies verder geen bloed maar het maakt me zo onzeker.. heb de VK gebeld maar zie zegt dat het kan komen door de KS van mijn jongste en omdat ik nu "goed" zwanger zou zijn, zou ik er dan meer last van hebben, mijn buik groeit ook al aardig.. maar.. wat vinden jullie, mijn onzekerheid blijft, en heb pas over 2,5 week een echo.. moet ik nogmaals bellen en vragen of het echt niet eerder kan of me over mijn onzekerheid heen zetten, en afwachten..?? alvast bedankt voor het meedenken groetjes
Tja, k zou gewoon de vk nog eens bellen en vragen om een (vroege) echo ivm jouw verleden... Denk dat ze daar ook wel begrip voor kan hebben... Zo niet, dan zou t moeten hebben (mi)... Succes!
Gewoon vragen om een echo meis. Ik denk dat je gewoon het oprekken van je banden voelt en de groei van de baarmoeder. Ik heb ook 5 missed abortions gehad en heb super lieve (of had, moet nu naar de gyn inmiddels) verloskundigen. Zij deden gewoon elke controle al een echo. TOt aan week 15. En ik mocht om de 2 weken komen omdat ze me zo goed begrepen dat k zo angstig was. Dan leef je niet meer in onzekerheid, dan weet je wat. Al zit je nu precies op het randje, wel of niet kloppen van het hartje, dus zou sowieso nog een paar dagen wachten met een echo, dat je niet hierdoor in de stress raakt. Hou je taai hoor! Enne, rare vragen bestaan niet!
dank jullie wel meiden ben blij dat jullie jullie mening delen, ik ga morgen gewoon weer even bellen en hoop dat ik dan alsnog een echo mag met 7 weken of iets en anders moet ik mijn lichaam maar vertouwen tot de 23ste, geen bloed is goed toch haha groetjes