Hoi allemaal, Ik ben nog steeds helemaal in de wolken. Afgelopen maandag hadden we een pretecho van onze wonder. We hebben de echo met 19 weken ingepland omdat we ook heel graag willen weten of we een zoon of dochter krijgen. En wat was het mooi. De kleine was alweer flink gegroeid en we zagen de kleine zelfs duimen! En we weten nu ook of we een zoon of dochter krijgen, maar dit houden we nog heel even voor ons! De vrouw die de echo maakte was weer erg vriendelijk en nam alle tijd. Ze vond het zelfs leuk om ons een stukje in 3D te laten zien en ons deze mooie echo mee te geven naar huis! Wauw he! Nu ga ik weer verder dagdromen van onze wonder!
Mooie echo! Ik denk dat het een jongetje is!! Als je nog een keer een 3D echo wil doen raad ik je aan om het tussen de 25 en 30 weken te doen, dat hebben wij ook gedaan (bij 30 weken) en dat was ook echt geweldig... het kindje heeft dan al aardig wat vetjes, dus dan zie je al zoveel!
Tnx!! Het is een... JONGEN!!! We zijn helemaal in de wolken! Morgen heb ik de 20 weken echo. Vind het zo spannend! Hopelijk is alles goed met ons wondertje waar ik 4 jaar op heb gewacht!
Aaaaahhhhhhhhh wat een mooie echo foto! Het schattigheidsgehalte is erg hoog En ik ken dat gevoel van het in de wolken zijn na zo'n mooie foto's Ben het nou nog en we hebben afgelopen zaterdag onze 3D/4D echo gehad.
Ze hebben gelukkig geen afwijkingen kunnen vinden op de 20 weken echo. Nu is het tijd om de spanning los te laten en te gaan genieten!