??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door paars, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    wie kan mij vertellen hoe het na de eisprong in zn werk gaat??

Ik heb sinds 2 dagen erg veel last van ongi krampen.. had ik met mn eerste zwangerschap ook..
    Heb een heel klein beetje bloed verloren.. tis meer afscheiding met een rood kleurtje heb ik het idee..

Kan het nu zo dat ik bijvoorbeeld vorige week de eisprong had nu een innesteling en volgende week mn nod?? want je word na je eisprong toch 14 dagen na de tijd ongi?? dan neem ik aan dat je na een paar dagen dan eerst een innesteling zou moetne hebben als het eitje bevrucht is...
    Ik ben heel erg onregelmatig ongi dus bij mij is dr geen pijl op te trekken..

aangezien ik net bevallen ben:) zou ik het toch graag willen weten.. ik denk namelijk dan dat ik alweeeer zwanger ben.. :$

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    De meeste mensen worden inderdaad 14 dagen na het ei ongesteld. Maar ook deze periode kan per persoon verschillen. Voel je je ei?

Spannend, zo snel na de bevalling! hebben jullie er op gerekent?

Veel succes!

3. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    nee das het mooie nog.. haha maar we zouden super blij zijn hoor.. het is hartstikke welkom...
    ik voel mijn ei niet dus ik twijfel ook heel erg..
    maar als ik nou vorige week mn ei heb gehad zou ik dan nu een innesteling kunnen hebben?
    ik heb steeds ongi krampen en gister een heel klein beetje bloed.. en de krampen komen nu steeds met vlagen

Deel Deze Pagina