Ik heb vanmiddag sex gehad met vriendlief en sindsdien bloed ik een beetje. Het was de 1e keer sinds de bevruchting dus ben erg onzeker erover. Na de sex verloor ik een paar druppels bloed, toen stopte het even en nu verlies ik weer een paar druppels Kan iemand me geruststellen?
Het zal vast wel normaal zijn maar zou toch graag willen weten of andere zwangere vrouwen dit ook hebben en dat alles nog steeds goed is met de zwangerschap...
Hey Meis, Je baarmoedermond is super goed doorbloed tijdens je zwangerschap. Dus het gebeurt wel vaker en schijnt niet erg te zijn. Geniet er van en hopelijk gaat alles goed. Liefs
Idd je baarmoedermond is erg gevoelig nu....zolang het een beetje is en weggaat en je geen erge krampen hebt is het goed meid.. Ik heb bij allebei de zwschappen bruinverlies gehad en deze zwschap ook roze na sex....je schrikt je rot maar het is gewoon erg gevoelig allemaal nu...
Bedankt Dan hoef ik me geen zorgen te maken, het was ook echt maar een klein beetje...Heb nu nergens meer last van.