ja erg he maar ja ben nu bij me schoonouders en heb de test niet bij me hahaha express niet gedaan wil niet huilende mensen hier dadelijk haha.. ik ga echt wachten tot maandag dan ben ik lekker alleen en dan kan ik hetop me gemakkie doen.. wordt voor mij de aller eerste keer namelijk xxxxxxx
Nou dan wachten we het nog even af. Wel erg spannedn hoor. heel veel cu6 maandag en goed weekend verder
dankje wel weethetwel... en je hoort het gelijk als ik die test heb gedaan.. Jijook een fijn weekend dikke kus
haha,volgens mij zijn we allemaal hartstikke nieuwsgierig,lijkt wel alsof we niet kunnen wachten. Ik kom maandag ook weer ff kijken op deze topic groetjes
ja meiden nog ff wachten he.. pffff... maar ja op hoop van zegen.. maar ja tot nu toe nog steeds geen duivels te bekennen in de verste verte niet... maar ja maandag weten we het.. xxxxxxxx
Ik heb zelf ook silliconen borsten, en ik ga wel zien hoe het me af gaat mocht ik snel zwanger zijn! Kan ook gewoon borstvoedinbg geven. Ken meerder die zwanger waren met silliconen en dat ging allemaal prima! Dus meid ik zal voor je duimen dat je echt zwanger bent!