Ik had me voorgenomen om op zijn vroegst vrijdag te gaan testen als de weg zouden blijven maar helaas vannacht met veel buikpijn wakker geworden en dus ongi geworden. Op naar de volgende ronde
Ze houdt ons wel in spanning... Zelf zit ik ook wel in spanning maar vanochtend temperatuur gedaald dus ik denk dat ik vandaag ongesteld wordt...
Nou ik ben echt benieuwd hoor,duurt wel erg lang zo. Maar ja geen nieuws is goed nieuws zeggen ze...... Kareltje
MEIDEN IK BEN ER WEER ... iK MOET EVEN ME BANNER VERANDEREN DENK IK ... WANT MIJN TEST WAS............................... ........................................ .............................................. ............................................... .................................................... .......................................................... WEL ZWANGER! maar mijn compouter was kapot gegaan.. kon dus ff niks meer doen
wauw gefeliciteerd meid! k zou wel even je banner aanpassen want volgens mij is het niet helemaal goed zo hahahhaha
ppfff, wat een spannend topic was dit zeg. Erg grappig ook! Maar gefeliciteerd natuurlijk! geniet ervan!
Dank jullie wel meiden... ik hoop voor de meiden die nog niet zwanger zijn.. het snel worden en voor diegene die al wel zwanger zijn.. JOEHOE.. -x-