hoi ik heb misschien een rare vraag maar, als je rond je eisprong sex heb gehad zeg maar kun je dan de dag erna al zwanger zijn en dat ook voelen?
ik heb van meiden gehoord dat ze het inderdaad voelen als het echt raak is. dus als het zaadje bij het eitje komt het proces begint. dus ja het kan.
Er zij er die zeggen het te voelen, maar ik heb zo mijn twijfels hoor. Denk dat je echt moet wachten op de innesteling en nod.
ik heb een vriendin die het ook heeft gevoeld. Ze voelde echt een soort gekriebel in haar buik en had geen trek meer in chocola (en dat is echt heel raar voor haar...!)
Ik denk dat je het wel kan voelen. Bij onze vroege miskraam, voelde ik me na een paar dagen al anders. Raar gevoel in mijn onderbuik en zere borsten. Chinees eten lustte ik ineens niet meer. Mijn zusje had dat ook al een paar dagen na haar eisprong toen ze zwanger was. Bij de een duurt het mogelijk wat langer dan bij de andere...
Ik ken mensen die elke maand zeiden nee niet gelukt, ik voel dat ik niet zwanger ben. En net in die ene maand zeiden ze ja ik ben zwanger, vlak na de bevruchting.....en ja ze waren zwanger!
Ik ben 3 x zwanger geweest en heb het nooit gevoeld. Ik wist het pas echt toen ik overtijd was en dus niet ongesteld werd en door een positieve test. Vind het bijzonder dat mensen het wel al voelen. Het verschilt dus per persoon.
Ik ben 3 x zwanger geweest en heb het nooit gevoeld. Ik wist het pas echt toen ik overtijd was en dus niet ongesteld werd en door een positieve test. Vind het bijzonder dat mensen het wel al voelen. Het verschilt dus per persoon.
in theorie maakt je lichaam pas na de innesteling hormonen aan en zou je dus dan pas klachten kunnen krijgen, in de praktijk gaat het blijkbaar weleens anders. Echt zwanger ben je dan nog niet, maar er zijn dus wel vrouwen die het al voelen.
Ik voelde het ook al heel snel na mijn eisprong.... Was ook een week voor mijn NOD al misselijk.... Vond dat zo bizar