Wil zondag testen: wie heeft er nog matcare testen liggen ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roze78, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Hoi,

Pfff, het lijkt ook wel nooit normaal te kunnen gaan. Nu was ik de hele week al aan het testen, iedere dag leek de test een beetje duidelijker te worden. Vandaag vond ik hem positief en heb met een Kruidvat test nagetest. Die zijn wat gevoeliger dan de matcare. En ja hoor, streep. Maar 's middags kreeg ik ineens bloedverlies. Ik mocht meteen voor een echo (vanwege mijn twee miskramen), maar de dokter werd er niet wijzer uit of dat het nou al mis was gegaan, of dat de testen niet klopten. Hij heeft mijn bloed laten prikken, maar vanwege zijn vrije dag morgen en koninginnedag krijg ik pas dinsdag de uitslag van mijn hcg waarde.

Nu zou ik zelf wel kunnen testen of mijn hcg een beetje stijgt door over een paar dagen te testen, en deze test te vergelijken met de test van vandaag. Als hij dan nog duidelijker is dan kan ik in ieder geval zien dat ik nog zwanger ben. Maar het probleem is dat ik geen testen meer heb. Ik gebruikte de testen van matcare, die dipsticks. Ik moet dan wel precies dezelfde testen hebben. Alleen de webwinkel doet het nu even niet, en al zou hij het doen, als ik geld overmaak, dan heb ik ze toch niet morgen in huis.

Ik hoop nu dat iemand (tegen betaling natuurlijk!) nog matcare testen liggen waarvan ik er één of twee zou mogen overnemen?. Wie o wie? Ik kom anders het weekend echt niet door...

2. love31

love31 Actief lid

20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    Hoi
    Ik heb geen testje in huis..maar waarom moet je perse die van matcare hebben dan?
    Ik zou gewoon naar de kruitvat gaan om daar een testje te gaan halen,
    wat ik gehoord heb zijn die ook erg goed,en duidelijk.

Liefs Love31

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Had ik van de week ook. Dus ik heb ze via de website van Matcare zelf gekocht. Als je daar voor half vijf bestelt en betaalt, heb je de volgende dag in huis. (Ik gebruik Paypal, dus dan is het geld meteen binnen.)
    Ik dacht trouwens dat Matcare gevoeliger was dan Kruidvat?

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb nog 1 matcare test liggen, maar als het goed is heb je de testen overmorgen binnen als je morgen bestelt, de site van matcare doet het wel toch?

Laat maar even weten.

Liefs, Snoopy

5. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Ik denk dat het nu toch niet meer gaat lukken, op zaterdag wordt er meestal niet bezorgd, dus ik haal wel een kruidvat test dan. Alleen vind ik die van matcare makkelijker, omdat je dan beter kan zien of hij nou duidelijker is geworden. Maar na drie dagen zou je op de kruidvat test ook moeten kunnen zien of hij duidelijker is denk ik. Alleen de kruidvat testen worden na verloop van tijd donkerder, dus die kan je dan niet zo goed met je nieuwe test vergelijken. Die van matcare blijven even wit/roze. Maarja, niks aan te doen, ik moet het er maar mee doen denk ik. Bedankt in ieder geval voor jullie reacties.

Liefs, Roze

6. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Hoi Roze,

Volgens mij zijn de Matcare testen hetzelfde als de testen van eigen merk apotheek! En de verpakking én de tests zelf zijn identiek!

Succes! :thumup:

Groetjes, Joyce

7. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Hee, wat een goeie tip, dank je wel! Ik ga even kijken morgen.

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    En? Gelukt?

9. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Ja, ik heb toch maar die van Kruidvat genomen, want de apotheek was dicht op zaterdag. Maar helemaal negatief. Dan was het dus toch een foute innesteling. Want vorige week had ik twee positieve testen van het Kruidvat. En die van Matcare waren ook positief. Balen dus weer.

Deel Deze Pagina