Hoi allemaal, Ik vond mijn tempkaartje wel mooi, maar ik snap er eigenlijk niet veel van. Ik had vandaag een negatieve test, 17 dagen PO. Hoe lang kan mijn luteale fase dan worden.....ik baal hier echt van, want nu ben ik nog niks wijzer van mijn cyclus geworden
volgens mij zit je nu wel een beetje op z`n max qua LF. 17 dagen is wel lang. Balen dat je nega hebt getest. Benieuwd wat je temp morgen doet, hoop dat ie niet verder zakt
Jammer van je negatieve test! Met zo'n kaartje zou je dat niet verwachten. Ik heb zelf een lf van 16 of 17 dagen, dus ik word op de 17e of 18e dag na mijn eisprong ongesteld. Zolang je lf maar tussen de 11 en 18 dagen valt, is het goed. Het is nu in ieder geval inderdaad te hopen dat je temp niet verder daalt! En sommigen testen nu eenmaal pas laat positief, dus dat zou ook bij jou het geval kunnen zijn. Succes!
Nou, ik ben erachter. Mijn LF is 17 dagen. Ik wist eigenlijk helemaal niet, dat dat zoooo lang kon duren. Is dat een teken van verminderde vruchtbaarheid? Vandaag was mijn temp gezakt naar 36,3. toen was het wel duidelijk dat mijn ongi eraan zat te komen en ja hoor op de wc was het zeker.... Een half jaar na mijn MK met curretage had ik eindelijk weer eens hoop gekregen dat het misschien wel gelukt was deze keer. Helaas dus.... ik was wel verdrietig. Volgende keer moet ik dus nog langer wachten om te testen!
Wat jammer zeg! Je kaartje zag er zó mooi uit! Zolang je lf tussen de 11 en 18 dagen is, is hij prima hoor! Daar hoef je je niet onzeker over te voelen. Mijn lf duurt ook 16/17, dus ik wacht ook altijd langer met testen. Maar sterkte, ik hoop dat het in de volgende ronde raak is!