Hoi dames. NOD wordt dus pas verwacht op 8mei. Gistere positieve Actiontest 2stuks heeeeel licht streepje , en kV test best duidelijk. Vanmorgend kV test gedaan en die was lichter ... Maar nog wel duidelijk. Heb gistere nu wel heel veel gedronken in de avond want we waren naar biljarttornooi geweest. Heel de avond water gedronken ( denk wel stuk of 8) Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Volgens mij kan De testuitslag lichter zijn als je de avond er voor veel hebt gedronken. Heb dat wel eens gehoord. Anders vanavond of morgenochtend nog een testje doen?
Testuitslag kan idd lichter zijn als je de avond van te voren veel gedronken hebt. Ook is het zo dat sommige meiden aan het eind van de middag een hoger HCG gehalte hebben dan 's morgens, waardoor de test dus 's morgens lichter is. In het begin schommelt dit gehalte nog wel eens, dus vanmiddag nog eens testen en dan heel weinig drinken van te voren?
Ok. Test straks weer even. Van men ei kan het niet zijn want die heb ik vorige week duidelijk gevoeld! En voor een testlijntje is ie wel te roos denk ik ....
Wordt er gek van .... Dit is Actiontest van daarnet. Die lijkt le dan weer wel vrij duidelijk en breedt ... En roze Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Hier van gistere en vandaag samen. Met het blauwe lijntje is van gistere Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Meid hcg verdubbeld zich iedere 48 uur dus niks om je druk over te maken. Morgen daarintegen zou de streep wel wat duidelijker moeten zijn maar elke dag testen heeft niet zoveel zin.