Tiptoi leeftijd

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Ellen291982, 31 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Tot welke leeftijd is de Tiptoi leuk? Hebben ze veel uitbreidingen die leuk zijn voor Emma's leeftijd? Ze is nu sinds juni 6 jaar.

Ik had gezien dat ze een boek over paarden hadden, ze is gek op paarden. Is die leuk voor haar leeftijd?

Voor haar zusje lijkt het me sowieso leuk (die is 4)

Is het verder een aanrader?

Het is pas wat voor sinterklaas hoor, maar ik vind het vrij prijzig en zag het pas niet heel veel op marktplaats staan.
    Hoop het als het wat is goedkoper op de kop te kunnen tikken.

2. Ellen291982

Niemand een tiptoi thuis?

3. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Tiptoy wordt over het algemeen leuk vanaf het jaar of 5.
    Wij hebben het spel 'menselijk lichaam' en die is best pittig en super leerzaam!
    Verder tiptoy-globe, engels leren, spelletje seizoenen, zoek puzzels enz..

Hier wordt het heel veel gebruikt door 6jarige.

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.713
    2.517
    113
    Wij hebben de spellen; magie van het lezen en lichaam. Zijn beide leuk vanaf een jaar of 5.

5. Deliana

Deliana Niet meer actief

Vanaf welke leeftijd Tiptoi leuk is hangt echt van je kind af. Vanaf 4 jaar kunnen ze de meeste spellen aardig spelen.

Wij hebben zelf het dierenspel, een aanrader! Wij spelen het regelmatig met het hele gezin. Bij elk spel zitten 2 levels: een makkelijke en een wat moeilijkere waardoor het voor zowel een 4 jarige als 6 jarige leuk is. Het is een leerzaam en leuk spel.

Onze dochter (6 jaar) heeft ook de Tiptoi Globe. Sommige sppeltjes zijn nog wat lastig, maar dochter vind het alleen al leuk om op allerlei landen te tippen en te horen hoe ze heten (ze kent er inmiddels bizar veel :$). Wanneer er bijv. een land op tv is dan kijken we waar het ligt en wat voor dieren er wonen.

Wij hebben ook nog een boek liggen, maar daar waren ze allebei heel snel op uitgekeken, dus persoonlijk zou ik eerder voor een spel versie gaan).

6. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik zou ook voor spellen gaan!
    Boeken zijn mwa. ..

7. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik vind Tiptoi helemaal niks aan, maar iemand had het voor mijn dochter gekocht. Ze had de doos 'het menselijk lichaam' gekregen. Ze vindt het helemaal suiper! Dus ja....

Mijn dochter is 6,5 jaar.

Met Sinterklaas wil ze graag eentje met paarden.

8. Ellen291982

Dat klinkt positief! :)

Dan gaat het op het sinterklaaslijstje (ik weet het lekker op tijd haha)
    Kunnen de meiden er allebei al wel wat mee.

Zal ik eens kijken naar de spellen.
    Die over het menselijk lichaam klinkt ook erg leuk.

Dank jullie wel meiden.

Deel Deze Pagina