hai ik verstuur altijd per internet mijn verjaardags kaarten via hallmark, het enige waar ik zo van baal is dat het adres op de achterkant staat, weten jullie een site waar je leuke kaarten hebt zonder het adres? tnt vond ik niet zo boeiend.
Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal wat je bedoeld? Ik bestel ook weleens kaarten via Hallmark. Is het erg dan als het adres op de achterkant staat?
Dit doen volgens mij al die bedrijven, het scheelt in de kosten. Als ze ook nog een enveloppe moeten bedrukken gaan de kosten veel hoger worden. Ik denk dus dat het moeilijk zal worden een bedrijf te vinden die dat anders doet. Maar wel succes
Ik heb vorige week een kaart via greetz gekregen en die zat in een aparte enveloppe waar het adres op stond
Dan hebben ze dat gewijzigd want eerst was dat niet zo volgens mij.... Waarom wil je persé het adres niet op de achterkant?
zit nog geen slotje op zie ik, ik wilde even zeggen dat je bij snapfish geen adres op de achterkant krijgt! ik mag een set testen en je kunt er een foto of tekst of gewoon helemaal niks invullen geloof ik..mss heb je er nog wat aan..