Wie heeft er al eens besteld bij Jensmode...

Discussie in 'De lounge' gestart door Lucia, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    ...en wat vinden jullie van de kwaliteit van de kleding?
    Is het even leuk als op de foto?
    En de leveringstijd/service?

Link; www.jensmode.nl

Alvast bedankt!:)

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hoi!

ik heb nog nooit online geboekt maar er zit wel bij ons vlakbij een filiaal. soomige kleding is wel leuk sommige vind ik erg ordinair... en de kwaliteit.? nee niet echt super. ik persoonlijk denk dat je je centjes beter ergens anders kunt besteden. succes hoor.;)

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dankjewel voor je reactie! ;)

Ik wist niet dat ze ook winkels hadden, heb het nu ook gezien op de site. :D

Ik ga eerst maar even daar kijken als ik in de buurt ben voor ik wat bestel. ;)

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

geen ervaring mee maar voor zo weinig geld kan het niet veel zijn

5. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik heb er 3 keer besteld: 2 keer een legging vorig jaar winter ( zo'n pvc ding ). Deze waren prima! Zaten goed, bleven goed in de was, prima leggings dus voor 8,95 ;). Snelle verzending ook en zeer klantvriendelijk.

Van de zomer had ik een overslagjurk besteld, wederom snel ontvangen, maar achteraf, toen het daadwerkelijk warm was buiten zag ik licht kleurverschil in de jurk. Was toen een beetje laat om nog te ruilen, dus ik heb het er maar bij gelaten. ( Ik ben een beetje te makkelijk daar in )

Ik ben best tevreden over Jens Mode, het is meestal mijn smaak niet, maar voor accesoires als leggings etc, zou ik er zeker nog eens kijken ( Na mijn zwangerschap, want grote maten hebben ze niet )

6. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik vind de kwaliteit van jensmode echt heel slecht. je kan beter 1 keer iets goeds kopen, dan 4 keer iets slechts. je bent dan hetzelfde geld kwijt.

7. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    kwa spijkerbroeken echt ideaal!!!!!!!!!
    leuke prijs en blijven mooi ook kwa legging enz erg leuke dingen!!

8. Oh god, die panterlegging :)

Iedereen heeft het hier over heel goedkoop, dus ik denk, ik ga de site eventjes bekijken!
    Ik heb zo het idee dat ik niks ga vinden :)

9. Angelina

Ik vind die Eskimo style jurk helemaal geweldig :D. Leuk op een legging met laarzen er onder.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik wil die panterlegging ook niet. :D (alhoewel, met een mooi zwart jurkje...;))

Ik was aant kijken voor basic leggings enzo om m'n wintergarderobe alvast een beetje aan te spekken. :)

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Die vind ik eigenlijk ook erg leuk!:D

12. Angelina

Ja Lucia, de leggings daar zijn super hoor! Ik zag dat ze dit seizoen ook weer hele mooie hebben ( en er waren ook al veel kleuren uitverkocht zag ik )

Die panterlegging is een beetje mijn leeftijd voorbij vrees ik maar ik zie er hier wel eens jongere meiden mee lopen in goede combinaties hoor. Beetje retro stijl!

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja er zijn veel kleuren snel uitverkocht dat is wel jammer!

Ik zag dat ze een 'autumn' legging hadden, een lekker warme voor in het najaar, zit erover te denken die te bestellen!
    Ik hou in de winter óók van rokjes. :D

14. Angelina

Ja ik ook, ik draag graag rokjes in de winter :D

Ik heb nu ook leggingen ( niet van Jen's hoor, dat wordt geen succes deze winter ) en rokjes gekocht voor het najaar en een stel laarzen.

Laat even weten welke je dan gescoord hebt als het zo ver is, kan ik even mee genieten ;)

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb ook even een kijkje genomen maar ik moet zeggen dat ik het niet zo geweldig vindt.
    Ik vindt het een beetje goedkoop eruit zien eerlijk gezegt.

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Ik vind ook lang niet alles leuk.;)

Van sommige dingen denk ik echt 'euh...oké'.:D

Deel Deze Pagina