Vraagje... Normaal gesproken ben ik in totaal zo'n zeven-acht dagen ongesteld. Dat begint dan licht met bruinverlies en wat licht bloedverlies en pas op het einde, dag zeven, de heftigste dag met veel bloedverlies. Heftigst bloedverlies en pijn dus op het laatste. Na een ronde hormoonspuiten met aansluitend utrogestan bolletjes (en na een negatieve test) stop ik met de utrogestan en komt mijn menstruatie vrijwel meteen goed op gang. Dat wil zeggen dag of vier /vijf alles bij elkaar (inclusief bruinverlies) en de heftigste dag meteen op dag 2-3. Kortere menstruatie dus dan normaal. Is dit herkenbaar? Vind het wel opmerkelijk. Moet ik mij zorgen maken?
Heee meissie!!! Ik had vorige maand hetzelfde, weliswaar met gebruik van progynova. Normaal ben ik ook zeker 7 dagen ongesteld en dit keer maar 3 dagen. Ik heb t er vandaag met mn fertiliteitsarts over gehad en zij geeft aan dat dit heel goed aan de hormonen kan liggen. Dit beinvloed je lichaam en daardoor kunnen sommige dingen ineens anders zijn. Niet te druk maken en succes!!!! <3
Ik denk dat het bij komt doordat nu meteen op dag 2 al het bloedverlies op z'n hevigst is. Normaal heb ik dat pas op dag 7. Dat ik daardoor eerder klaar ben met de menstruatie ofzo.