Misschien geen eisprong plaats gevonden??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ishax, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ishax

Ishax Lid

3 okt 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

3 weken terug moest ik van de gynaecoloog met 16mm pregnyl prikken (2 dagen er na moest dan mijn eisprong plaatsvinden natuurlijk) normaal voel ik mijn eisprong altijd ik voel dan een hevig pijn aan de zijkant maar dit keer in dit geval heb ik helemaal niks gevoelt... nou heb ik de zwangerschap test gedaan van clearblue en het is negatief.. ik ben ook al over tijd. . Nu snap ik er dus niks van kan het zijn dat de eisprong niet had plaats gevonden? Of dat de eicel niet rijp was ?? Ik snap het gewoon niet ik ben namelijk erg teleurgesteld en zit vol met vragen.. ik ben al eens zwanger geraakt mijn follikel was toen 18 mm ik moest nog 2 dagen Door prikken dan de pregnyl toen was het wel raak.. Helaas een ma opgelopen met 11 weken :(:(:( en dit keer moest ik met 16 mm nou ja 15.9mm de pregnyl prikken dat ook nog de volgende dag en de voor de dag ervoor had ik helemaal geen gonal f gespoten omdat ik niks in huis had, waarvan de gynaecoloog zei dat dat niks uitmaakte

Please help me out laddies! !!

Liefst, isha

2. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

20 apr 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan alleen aangeven dat ik tijdens al mijn behandelingen geen pregnyl heb gespoten met follikels die kleiner waren dan 18mm meestal zelfs rond de 20mm
    Mijn gyne gaf aan dat het tussen de 17 en 22 het beste was op de pregnyl te prikken en dan geloof ik 36 uur erna de inseminatie.

En als ik kijk op apotheek.nl over een dag gonal f "vergeten" staat er :
    Het is uiterst belangrijk u te houden aan de aanwijzingen van arts of verpleegkundige over de tijdstippen waarop u het hormoon moet spuiten. Indien u een toediening vergeet of er komt iets tussen dan kan een hele IVF-poging verloren gaan!

Ik zou als ik jou was toch eens bellen en je vragen gewoon stellen anders blijf je er toch mee rondlopen

3. Ishax

Ishax Lid

3 okt 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik snap dat dus ook niet want dit alles had ik haar de gynaecoloog aangegeven dat ik niet genoeg had om voor 1 dag Door te spuiten ik herhaalde het een paar keer maar ze zei dat dat niets uitmaakte en de rede waarom ze zei om zo vroeg pregnyl te spuiten was omdat er nog 1 follikel actief was van 14,5 ze was "bang" dat hij mee zou doen. Terwijl ik zelf geen problemen zou hebben met een tweeling.. maar goed het ging dus om de eisprong zelf heb ik het idee dat hij gewoon niet gesprongen was...

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Vreemd zeg!! Ook hier t zelfde verhaal, geen pregnyl onder de 18mm

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Op 5 mei was je ei 16 mm en je pregnyl moest je zetten op 6 mei.
    dat zou betekenen dat je ei uiterlijk 8 mei is gesprongen en dan zit je nu op 11 dpo en ben je dus nog niet overtijd.

Wacht nog even 3 dagen af en test dan opnieuw als je nog niet ongi bent.

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ja dan springt ie wel idd.. Ik begreep ook dat je pregnyl op 16 spoot..

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Oh sorry.. Ik lees nu weer na.. Maar hij groeit dan wel maar hij kan natuurlijk al eerder springen of niet, hoeft niet persee 2 dagen later? Dus volgende keer wel vragen of je echt op 18 mag prikken..

Bij ons op 18 mm prikken, zelfs bij 17 zeggen ze nee. Dus 18 en 1.5/2 dagen later knalt hij mooi door zeggen ze hier.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Met pregnyl springt hij 36 uur later :)

Maar dan nog, stel dat hij op 7 mei is gesprongen is ze nog steeds niet overtijd ;)
    Ze heeft 2 weken geleden pregnyl gezet en niet 3 ;) ik denk dat ts zich vertelt heeft.

9. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    En ook al was de eicel nog niet rijp, volgens mij komt je menstruatie dan ook.

Alleen als er helemaal geen sprong is geweest.
    Maar met een ei van 16mm plus pregnyl zou ik me daar niet druk over maken.

Ik hoop dat je over een paar dagen positief test!

Oja, mijn gyn zegt dat als een follikel eenmaal echt in de groeiflow zit, deze niet zomaar stopt, ook niet als je niet meer spuit.

En met de dosis Pregnyl zal ie ook nog wel doorgegroeid zijn:)

10. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

20 apr 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor behandeling heb je? Bij ons lieten zo ook rustig doorgaan met twee eitjes hoor. Drie deden ze dan weer niet geloof ik.
    Hopelijk heb je je indd vertelt met dagen en ik hoop op een dikke streep voor je.

Deel Deze Pagina