Help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Linn84, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Even heel snel, ik heb dringend advies nodig!

Mijn dochter (7,5 maanden) huilt nooit. En nu? Nu krijst ze hysterisch. Geen idee waarom, ze is wel heel moe, heeft geen honger en droge luier. Het is alleen goed als ze op m'n arm zit en ik heen en weer wieg... Het gaat nu al bijna twee uur zo aan en ik wordt nu echt heel gefrustreerd... Dat helpt ook niet natuurlijk...

What to do?

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    kan het geen tandje zijn wat veel zeer doet? of misschien krampjes? ik hoop dat ze er snel vanaf is. sterkte

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

herkenbaar! Wij hadden het gisteren precies zo en bij Collin is het duidelijk een doorkomende tand

4. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    No paniek, het kan tandjes zijn;)

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    er komt wel weer wat door ja...
    Wat kan ik doen dan? behalve troosten en chamodent?

paracetamol geven?

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Heeeeeele grote kans dat het doorkomende tandjes zijn! Ook ik heb dit gehad rond de 7mnd en werd moedeloos , wist echt niet wat er aan de hand was. Hier zelfs spuitluiers en hoge koorts tot 40,3! Ik voelde mij ahcteraf na 4 dgn erggg dom, want na 4 dgn dacht ik: ff voelen in zijn mondje en voor onderin kwamen er 2 tanden door..... toen dacht ik tjah vind je t gek :)

Nu heeft ie 2 schattige tandjes voor onderin, en vandaag begon hij weer erg te jammeren en alleen op schoot willen en kwijlen weer, alles in mondje stoppen en rode wangen.

Ik zou zeggen voel even aan het tandvlees en kijk of ie van alles naar zijn mondje brengt. Succes!

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Mag bij doorkomende tandjes,koude bijtring en gewoon lekker bij je houden.

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

wij hebben Collin idd een zetpilletje gegeven en een beetje dentinox op zijn tandvlees gedaan.
    Bijtring wil hij niet, troosten en hem even zijn gang laten gaan hielp wel tegen het huilen maar daarna wou hij niet meer slapen. Mijn man heeft hem even naast hem in bed gelegd en na een tijdje viel meneertje toch in slaap. we konden hem toen gewoon weer in zijn eigen bedje leggen.

9. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Zetpil net gegeven, hopen dat het helpt. Dentinox krijg ik niet voor elkaar bij dr... Over een drie kwartier is mn vriend thuis hoop ik... Gedeelde smart is toch halve smart...

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ze slaapt nu op mijn arm...

11. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Kun je d'r niet overleggen in d'r bedje nu dan?

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Fingers crossed, heb dr overgelegd en ze sliep nu door!

Bedankt voor de steun meiden, had t even nodig ;)

13. audrey1934

audrey1934 Actief lid

27 aug 2010
    128
    0
    0
    limburg
    wij hadden gisteravond/vannacht hetzelfde....ook echt krijssen en op de arm in slaap en wanneer we hem dan terug in bed legde werd hij na een half uurtje weer wakker??
    Hij is supervaak wakker geworden. Ik denk ook dat het een aankomend tandje is.Ik vind het alleen raar dat hij nu supervrolijk is en er "geen last "van heeft....?hoe is de nacht nog bij jou gegaan?
    Hij is trouwens 7.5 maand en heeft al twee tandjes onder(daar hebben we eigenlijk niks van gemerkt....?)

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik heb haar nadat ze een kwartier op m'n arm sliep in bed gelegd en toen sliep ze door. Tegen negen uur vanochtend werd ze weer wakker en was er helemaal niets meer aan de hand. Super vrolijk en lekker kletsen.
    Het zal een boventandje zijn, de bobbel is wel te zien en te voelen. Zielig he, als je zo machteloos moet toekijken... Heb jij je zoontje paracetamol gegeven? Ik wel en na een half uurtje sliep ze. Weet ik het voor een volgende keer ;)

15. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ow, en die ondertandjes zijn hier ook al door. Twee tegelijk en die waren er zo ineens. Niets van gemerkt inderdaad...

16. audrey1934

audrey1934 Actief lid

27 aug 2010
    128
    0
    0
    limburg
    ow das wel fijn!Dan heb je een betere nacht dan ons gehad..........ik heb hem inderdaad paracetamol gegeven.Daarna heeft hij wel drie uurtjes geslapen, maar toen was hij weer wakker!
    Het hoort er allemaal bij!Je voelt je alleen inderdaad zooo machteloos...stond bijna op het punt om de huisartsenpost te bellen, omdat ik gewoon zo onzeker was.Maar vanmorgen weer een vrolijk ventje....
    Succes ermee:)ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan!

17. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ach, arm meisje.. Hier kwamen er met 7 maanden ook 2 tandjes door, en daarmee ook de klachten zoals jij het beschrijft.. Gewoon een bijtring geven, of een stuk fruit waarop ze lekker kan bijten :) Ik deed alleen voor de nacht een paracetamol, dan had ze de meeste last, maar je mag het rustig overdag ook doen.

Ze heeft verder geen koorts? Want naast tandjes kan het ook griep o.i.d zijn, er gaat momenteel vanalles rond namelijk.

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Wij hebben dit maandag gehad maar dan van half8 savonds tot half 3 snachts....:(
    Zelfs bij de hap geweest en al om 2 uur....
    Op weg naar huis viel ze even in slaap maar eenmaal thuis begin ze weer maar ze was zoooooo moet dat ze ineens wegzakte in mijn armen.
    Heb haar in bed gelegt en sindsdien heeft ze nergens geen last meer van.
    De volgende ochtend was ze weer de vrolijkheid zelf.

Tandje?? Geen idee, ze heeft er nu 3.
    2 onder (met 5 maanden) en 1 boven(met 6 maanden) hoektandje en daar heeft ze totaal geen last van gehad.

19. audrey1934

audrey1934 Actief lid

27 aug 2010
    128
    0
    0
    limburg
    vermoeiend he?en zooo zielig?huilde ze ook met tussenpozen?
    wat zeiden ze bij de HAP?ben ik wel benieuwd naar aangezien wij ook wilde gaan.....ik dacht eerst aan oorpijn, omdat hij met zn handjes over zn wangetjes richting oor wreef de hele tijd.Maar toen ik wilde bellen en het licht aandeed (4 uur s'nachts) begon hij naar me te lachen ineens????dus toen wist ik het ook weer niet....ik word er best onzeker van.Het wordt makkelijker als ze zometeen kunnen praten en uitleggen :)

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou eigenlijk bijna geen tussenpozen en echt helemaal overstuur huilen :(
    Als we met haar rondwandelde door het huis met licht aan ging het redelijk maar zodra we stil gingen staan en laat staan zitten ging de volume weer omhoog.
    Tja de hap....ze heeft naar haar longetjes geluisterd omdat we de indruk kregen dat ze benauwd was maar dit kwam door het harde en vele huilen en ze heeft snel in de oortjes gekeken.
    Rechter oortje was iets rood maar niets erg dus werden we weer naar huis gestuurd met advies om haar bedje wat schuin te zetten maar ja dat staat hij al ivm reflux.

Begrijp echt niet wat het was want de volgende ochtend gewoon weer helemaal ons vrolijke meisje.

Oorontsteking kan zo pijnlijk zijn bij die ukkie's, ons meisje heeft het gehad toen ze 3 maanden was. :(

Deel Deze Pagina