Hallo, Gister werd ik plots wakker en het eerste wat in mij op kwam is dat ik een zwangerschapstest moest doen. Ik vroeg mij af waarom ik nog niet ongesteld was geworden (dat zou ik een paar dagen geleden namelijk moeten worden). Ik deed de test van Clearblue, en er verscheen een wazig kruisje, wat zou betekenen: zwanger. Ik was eigenlijk verbaasd omdat ik veilig vrij met mijn man, we gebruiken condooms. Ik dacht dat ik zwanger geraakt kan zijn van voorvocht. Het idee van zwangerschap vond ik eigenlijk wel spannend, niet gepland maar wel gewenst dus. Mijn man was ook erg blij. Nu werd ik vanochtend wakker en voel nog steeds lichte steken in mijn onderbuik, dat heb ik ook soms als ik ongesteld moet worden. Zojuist had ik bruin bloedverlies, dat heb ik normaal gesproken ook op de eerste dag van mijn ongesteldheid. Kan het zo zijn dat ik helemaal niet zwanger ben en dat ik gewoon ongesteld word? Of is het wat anders? Ik kan natuurlijk afwachten, maar ik ben een beetje ongeduldig
Als ik jou was zou ik na het weekendnog een testje doen, is tie nou negatief dan zou ik eens naar je ha gaan en uitleggen.. kan zijn dat het misschien wel even zo was maar vroeg is fout gegaan.. heb je geen foto van die test? Succes!
Volgens mij is die test pas positief als beide lijnen van het + even dik zijn.... was dit zo? jij omschrijft het als een wazig +je
Bedankt voor jullie reacties. Er was na een minuut een kruisje te zien. Maar nu is er nog maar een duidelijke horizontale lijn te zien, en de verticale lijn is bijna niet meer zichtbaar. Op het moment dat ik de test deed waren ze wel even dik. Ik zal zo even een foto maken en posten.
Ik zou de kruidvat 2 voor 5 euro testen kopen, die zijn goedkoop, zeer betrouwbaar en hebben weinig HCG nodig! Succes meid, ik duim voor je
Spannend inderdaad. Bij die CB-plus testen moet inderdaad het verticale teststreepje even dik zijn als het verticale streepje in het controlevenster. Dit staat ook in de handleiding van Clearblue. Maar als het streepje inderdaad even dik was en binnen de tijd verscheen, dan is er een grote kans dat je zwanger bent! Ik lees namelijk wel vaker dat die plus op den duur verdwijnt in een pennestreepje (na afleestijd).
ik denk dat 'ie wel positief is. Bloedverlies kan gebeuren. In 50% van de gevallen betekent dat een miskraam en 50% is het nestelbloed. Duim voor je dat je zw-schap doorzet!
Hoi, Ik zie wel vaag het streepje dus vermoed dat je zwanger bent en de test positief. Bruinverlies komt wel eens voor. Betekent vaak niks, maar soms betekent dat het begin van een miskraam. Bij mij begon mijn miskraam bij 1e zwangerschap met bruinverlies. Ik duim ontzettend hard voor je dat het goed gaat. Heel veel succes!! En een hele voorzichtige gefeliciteerd!
Het is een beetje laat dat ik reageer maar hier ben ik weer! Ik was namelijk dezelfde week op vakantie gegaan en had geen tijd meer gehad om te reageren. Helaas was ik gewoon ongesteld geworden. Maar ik weet nu wel dat ik op korte termijn een kindje wil En mijn man wilde het al een tijdje, dus hoop binnenkort op positief nieuws!
Jammer dat je toch nog ongesteld bent geworden, maar natuurlijk wel ontzettend leuk nieuws dat jullie voor een kindje gaan!
Hoop dat je vakantie leuk is geweest . Jammer dat je ongesteld geworden bent nu je erover denkt op korte termijn aan kinderen te beginnen. Ik duim voor je dat het jullie snel zal lukken...