hey meid, ik wil je even heel erg veel sterkte wensen maandag en laat je wel even weten hoe het is geweest. liefs tascha
Geraldine heel naar voor je, ik hoop eigenlijk dat je minder ver bent(dat ze het daarom nie zagen en dat alles uiteindelijk goed afloopt. Maar ga van het ergste vanuit anders word het mischien een nog hardere klap dan het al is meid. Heel veel sterkte en ik duim en hoop voor je mee! @deb ik heb gister uitwendig door mijn collega`s laten kijken en was wel al te zien duidelijk en ik ben 7 weken. hartje en al. denk dat het per persoon scheelt.
[/quote] @deb ik heb gister uitwendig door mijn collega`s laten kijken en was wel al te zien duidelijk en ik ben 7 weken. hartje en al. denk dat het per persoon scheelt.[/quote] 99% van de 100 gevallen is rond deze tijd nog niet uitwendig te zien. Had jij geluk denk ik!
Ik wil niet lullig doen of iemand onzekerder maken dan ze al is want een missed abortion is niet niks heb ik zelf ook mee gemaakt in aug. Maar even neer te komen op de uitwendige en inwendige echo's ik was deze keer ook 7 wkn en 4 dgn en was met een uitwendige echo goed een vruchtje te zien met hartactie net zoals bij peeetje dus. Geraldine ik wil je heel veel sterkte wensen en probeer je rustig te houden. liefs Jet
eh.. Bij mij was met 7 weken en 5 dagen met een uitwendige echo alles wel al heel goed te zien. Het ligt er ook aan waar de foetus ligt.
Hey, Heel erg balen voor je zeg! Zelf heb ik ook zo iets meegemaakt, alleen liep het dus gelukkig wel goed af. Toen ik voor het eerst naar de gyn. ging kreeg ik gelijk een inwendige echo, hierop was ook een vruchtzakje te zien, maar helaas ook nog geen vruchtje zelf. Misschien was ik volgens hem wel veel korter zwanger. Wij hebben toen ook een week in stress gezeten. Gelukkig waren de vermoedens van de gyn. correct en was ik inderdaad toen pas 5 weken zwanger. Een week later zagen we gelukkig wel een vruchtje en hartslag. Al met al was het goed gekomen. Volgens hem was het met 5 weken gewoon te klein om zelfs op een inwendige echo te zien. En het was in een week gewoon enorm gegroeid. Ik hoop voor jou dat je volgende week hetzelfde nieuws krijg meid! Heel veel sterkte en succes. Liefs, Brennie
Ach gossie! Heel veel succes vandaag bij de gyno! Misschien gebeurt er nog een klein wondertje! ik zal voor je duimen!
heey mensen ik moet om 14.45 bij de gyn wezen... ben denk ik na het eten wel met het nieuws! Bedankt voor jullie reacties! en ik hoop dat we goed nieuws krijgen... Liefs Geraldine