Wie wil er even meedenken (baby ziek)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piemie, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ach Tygo is ziek, heel normaal natuurlijk maar wel heel zielig. Nou heb ik even jullie hulp nodig bij beslissen.

Tygo heeft vandaag gegeten:
    3/4 bord pap
    150 ml sap
    2 stukjes brood
    150 ml opvolgmelk
    1/2 potje fruit

Net de groente geprobeerd maar alles kwam er net zo hard uit, en daarna maar weer op bed gelegd omdat hij de hele tijd aan het gapen is en in zij ogen aan het wrijven.

Zal ik hem straks nog een klein flesje aanbieden?? Dus eruit halen voor een fles? Of maar laten liggen?? Hij heeft vanaf half 4 (fruit) niets meer gegeten en het lijkt me zo lang anders.

Wat zouden jullie doen????

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik zou hem nog een flesje aanbieden..

Hopelijk is ie snel weer beter..

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik weet niet of je kleintje hem trouwens slapend drinkt maar die van mij doet dat wel altijd dus ik zou Lisa gewoon laten slapen :D

4. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Ik zou hem lekker laten slapen. Als je zelf ziek bent heb je ook weinig behoefte aan eten, maar veel behoefte aan slapen. Zo werkt het bij een kind ook. Als hij zelf wakker wordt dan natuurlijk wel wat
    aanbieden. Beterschap!

5. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ja hij drinkt wel slapend opzich, maar ik ben een beetje bang dat er weer uit komt net als zijn groente. Moeilijk hoor. Stom he? Normaal ben ik helemaal niet onzeker maar als het om Tygo gaat???

6. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Ik zou hem gewoon lekker laten slapen. Hij wordt vanzelf wel wakker als hij honger of dorst heeft. Maar als ze ziek zijn eten ze eenmaal wat minder.

7. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik zou hem ook gewoon laten liggen. Aaron was vorige week ook ziek en at heel weinig. Hij werd 's avonds gewoon wakker en dan gaf ik hem een fles melk.
    Beterschap voor je mannetje!

8. tulip

tulip Niet meer actief

een kindje van 10 maanden zou ik laten liggen hoor. Als ze heel klein zijn is het nog wat anders, maar ik zou hem lekker laten slapen.

9. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ok meiden, dan doe ik dat. Heel erg bedankt weer.... Hopelijk gat het morgen wat beter met hem..

Groetjes

10. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Heey Boefjesmama ik zie dat Aaron alweer bijna 1 is, wat gaat het hard zeg!!

11. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Dat had ik ook toen ik jouw banner zag: jemig hij is ook alweer 10 maanden! Wat gaat het hard :D

Even heel erg offtopic: Zit er al beweging in je kleine vent of doet hij het nog steeds relaxed aan?

12. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi

Nou van de week vond ik hem dubbel gevouwen in bed met zijn arm vast in de spijlen:$ dus hij beweegt wel al meer. Nou nog de goeie kant op haha...
    Maar een relaxed mannetje is het zeker, ach en na alle reacties en jou PB-tje, denk ik nu 'het komt allemaal wel' ik probeer hem wel zoveel mogenlijk te stimuleren.

Racet Aaron al wel het huis door??

Groetjes

13. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Hihi...hij neemt lekker zijn tijd. Bij Aaron ging het ook 1 in klap heel hard opeens. Zo deed hij niks en 2,5 maand later doet hij losse stapjes :$
    Kennis van me heeft een zoontje van 4 maanden en die is ook pas sinds een maand of 2 bezig met zijn grove motoriek en gaat ook zo rap opeens.
    Wie weet gaat jouw mannetje jouw ook gewoon verrassen door als een gek door zijn motorische ontwikkeling te gaan :D

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik zou hem gewoon lekker laten slapen. als hij trek krijgt wordt hij zelf wel wakker. sowieso heb je veel minder trek als je ziek bent, zou zielig zijn als hij straks wakker gemaakt wordt voor een flesje waar hij helemaal geen trek in heeft

Deel Deze Pagina