Wat vinden jullie van de volgende namen voor het broertje van Levi * Jonas * Samuel ( met trema...) * Benjamin * Tobias * Ephraim ( Ik wil graag Elijah of Boaz of Joshua maar die zijn weggestemd...) Help!
Volgens mij passen al deze namen wel bij Levi! Maar Jonas, Tobias en Efraim (met f in plaats van ph, dat maakt het wat toegankelijker) vind ik zelf het mooiste. Blijft lastig he... Edit: Boaz vind ik ook heel leuk bij Levi, ook al is die weggestemd! Lekker pittig!
Boaz! Haha! Vind ik het leukst en er ook mooi bij passen. Helaas is 'ie weggestemd. Rest van de namen zijn niet mijn smaak...
Ik vind Tobias super! (die is hier helaas weggestemd). Jonas vind ik ook wel leuk, maar denk dan wel meteen aan Jonas in de walvis. Zelf heb ik een zoon die Simon heet. Ook Joods en past ook goed bij Levi. Ik vind Levi trouwens ook een hele mooie naam, maar helaas is er al een jongetje in onze naaste omgeving die zo heet.
Efraïm vind ik echt prachtig, dat word de 2e naam voor ons kindje als we een jongen krijgen. Maar dan wel met een F ipv PH
Ik vind al die namen bij Levi passen. Denk toch dat ik Ephraim/Efraim het mooist vind. Vind de naam ook een erg mooie klank hebben.
dankdankdank...en dat terwijl ik zelf ....denk ik...Samuel leuk vind.. Maar leuk te horen dat ephraim, efraim zo in goede aarde valt...is toch geen allerdaagse naam!