Misschien hele stomme vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ukkie88, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Misschien stel ik nou een hele stomme vraag. Sinds vandaag weet ik dat ik 11 weken zwanger ben, maar kan het kwaad als ik gewoon met vriend sex heb of als hij hard en diep gaat?? Vindt het eigenlijk een beetje een genante vraag :)

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    je mag de hele zwangerschap heerlijk door sexen. kan geen kwaad! maar je kan de sm beter achter wegen laten :). en het misshcien wat rustiger aan doen.

3. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    kan gewoon ja meid zodra bij jou pijn gaat doen gewoon tijdig stoppen.ik merkten dat bij ons sommige standjes opeens veel minder prettig waren en sommige bewegingen pijn deden heb toen gewoon rustiger standje aangenomen probleem opgelost.

liefs ;)

4. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

thanks meiden :) echt zo leuk toen mijn vriend thuis kwam had die al allemaal cadeautjes gehaald :) toen liet ik de echo foto zien en hij heeft een paar uur ernaar lopen kijken met een glimlach en tranen in zijn ogen :D hij is echt zo lief :) ik mocht gelijk nika meer doen hij ging wel alles doen (kijken hoelang die dat vol houdt) maar zo leuk en lief

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

Ah die schat, das leuk!!! (en handig) ;)

6. nicole1976

nicole1976 Actief lid

23 jul 2008
    113
    0
    0
    Stomme vraag misschien Ann80, maar hoe kun je nu 1 wk zwanger zijn?bij een positieve test ben je toch meteen vier weken zwanger...?

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vast een foutje van haar banner of ze gokt het erop en heeft volgende week haar eisprong :D

8. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

haha ik denk dat ann een foutje heeft gemaakt in dr banner :)

Deel Deze Pagina